با حضور رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان و جمعی از مسئولین وهنرمندان گلزار شهداء و قطعه هنرمندان بهشت محمدی سنندج غبارروبی و عطر افشانی شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان در مراسم غبارروبی گلزار شهدا و قطعه هنرمندان گفت: شهدا دین بزرگی برگردن ما دارند و زنده نگه داشتن نام و یاد آنان و ترویج راه ایثار وشهادت در این برهه حساس، کشور را از توطئه‌های دشمنان در امان نگه می‌دارد.

امین مرادی با تأکید بر ضرورت فعالیت هنرمندان در ارائه آثار ارزشی و ترویج هنر انقلاب تصریح نمود: می‌توانند با آثار ارزشمند خود در این مسیر ایفای نقش نمایند و نام خود را جاودانه کنند.

دبیر هفته هنر انقلاب اسلامی با حضور بر مزار دو شهید شاخص شهید توفیقی و شهید ماموستا برهان عالی افزود: با بررسی اثار به جا مانده از این شهیدان می‌بینیم این عزیزان در دوران زندگی خود به دنبال احیای ارزش‌های دینی و اخلاقی بوده اند و در راه همین اصل مهم جان خود را نثار انقلاب نمودند تا امنیت پایدار امروزی و گسترش مفاهیم دینی و اخلاقی در جامعه را شاهد باشیم.

وی گریزی به حماقت رئیس جمهور آمریکا در اهانت به نهاد مقدس و ارزشی سپاه پاسداران زد وگفت: امروز بر همه جهان آشکار گردید که ملت ایران با تمامی سلیقه‌های سیاسی و فرهنگی ذره‌ای از آرمان‌های اصلی انقلاب اسلامی کوتاه نیامده و حمایت همه جانبه ملت ایران از سپاه پاسداران نشان داد که وحدت و یکپارچگی این ملت بر اصول بنیادین نظام امری است ملی و خللی بر ان وارد نخواهد آمد و ۸۰ میلیون ایرانی در برابر توطئه‌های دشمنان همه پاسداران انقلاب می‌باشند.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: حوزه هنری ، غبارروبی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.