بیانیه گام دوم انقلاب و راهکار‌های اجرایی مسئولان برای تحقق آن در رسانه استانی تبیین می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، در نشست هم اندیشی مدیران کل، کارشناسان، نخبگان و جمعی از ائمه جمعه و تولیدکنندگان مازندران با مدیران صداوسیمای استان درباره اجرایی کردن اهداف بیانیه گام دوم اعلام شد: این بیانیه باید برای عموم تبیین و زمینه‌های بروز آن در استان تدوین شود.

در این نشست که در صداوسیمای مازندران برگزار شد، بر حفظ تعادل در مواجهه با فضای مجازی، فعالیت‌های موثر و امید بخش در معرفی توانمندی ها، بیان واقعیتها، توجه به اهمیت حضور جوانان در فضای مجازی و برنامه ریزی در این زمینه، تاکید شد.

همچنین در این نشست، تشکیل ۷ گروه کارشناسی تخصصی برای ۷ محور بیانیه، برجسته سازی و الگوسازی دستاورد‌ها و توانمندی ها، محوریت قراردادن اقتصاد دانش محور، پرهیز از شعارزدگی و توجه به عملگرای در اجرای مصوبات و برنامه‌ها و ضرورت تسلط کامل مدیران استان بر گام دوم مورد ارزیابی قرار گرفت.

هادی ابراهیمی مدیرکل صداوسیمای مرکز مازندران در این نشست با اعلام آمادگی رسانه استانی برای تبیین کامل و دقیق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری گفت: پیشنهاد و راهکار‌های کارشناسان در برنامه سازی برای این هدف استفاده خواهد شد.

وی با اشاره به ظرفیت ۷۰ درصدی مخاطبان شبکه مازندران، افزود: صدا و سیما در پیاده کردن محور‌های ۷ گانه بیانیه مقام معظم رهبری نقش موثری دارد و همه تلاش خود را برای تولید برنامه‌های فاخر در بخش‌های صدا، سیما، خبر و فضای مجازی به کارخواهد گرفت.

انتهای پیام/ م

ضرورت تحقق بیانیه گام دوم انقلاب در رسانه استانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.