جدول پخش برنامه‌های نوروز ۹۸ صدا و سیما مرکز مازندران مشخص شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، هادی ابراهیمی مدیرکل صدا و سیما مرکز مازندران با بیان اینکه برنامه‌ها در ۴ بخش صدا، سیما، خبر و واحد فضای مجازی پخش می‌شود، گفت: در بخش صدا برنامه هفت سین ویژه تحویل سال از ساعت ۲۲ چهارشنبه ۲۹ اسفند تا ۲ بامداد پنجشبه اول فروردین ۹۸ شامل ارتباط زنده با حرم مطهر حضرت ثامن الائمه علیه السلام، پخش پیام مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری، ارتباط زنده با راهیان نور و دیگر برنامه‌های شاد و دلنشین است.

وی افزود: همچنین ویژه برنامه بهارون از ۲۸ اسفند ۹۷ تا ۱۶ فروردین ۹۸ ساعت ۹ تا ۱۰:۳۰ دقیقه با موضوع‌های اطلاع رسانی توصیه‌های بهداشتی، پخش ترانه‌های شاد ملی و محلی فضایی شاد برای مخاطبان و مسافران نوروزی به ارمغان خواهد آورد.

ابراهیمی با بیان اینکه برنامه بهار ماه ویژه عصرگاهی نیز هر روز در ایام نوروز از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه تا ۱۹ با رویکرد تفریحی، سرگرمی، اطلاع رسانی در قالب ساختار ترکیبی نمایشی پخش می‌شود از اجرای برنامه مله گردش با موضوع معرفی روستا‌های نمونه گردشگری مازندران با حضور در روستای مورد نظرف گفتگو با اهالی خبر داد.

مدیرکل صدا و سیما مرکز مازندران به برنامه بهارشو ویژه برنامه شبانگاهی واحد صدا با رویکرد فرهنگی و اطلاع رسانی مانند پخش تصنیف و آواز‌های ماندگار، گفتگو با شاعران و خوانندگان استانی و ملی اشاره کرد و گفت: این برنامه از اول تا ۱۶ فروردین ۹۸ هرشب ساعت ۲۲ تا ۲۲:۳۰ دقیقه بصورت زنده تهیه و پخش خواهد شد.

ابراهیمی با بیان اینکه برنامه طراوت بهاری شامل پخش آهنگ‌های و ترانه‌های درخواستی نوروزی و شاد، گفتگو با ترانه سرایان و خوانندگان هر روز به مدت ۶۰ دقیقه بصورت زنده پخش می‌شود افزود: عنوان برنامه ایست (ویژه راهیان نور) به مدت ۳۰ دقیقه هر روز عصر در این ایام پخش می‌شود.

مدیرکل صدا و سیما مرکز مازندران در مورد برنامه‌های سیما گفت: ویژه برنامه زنده ماه مه به مدت ۳۶۰ دقیقه با موضوع سرگرمی، تفریحی و اجتماعی با توجه به تقارن تحویل سال جدید با ولادت حضرت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام، ارتباط زنده با نجف اشرف، تکریم و احترام امامزادگان و بقاع متبرکه، دعوت از چهره‌های موفق سال ۹۷ و دیگر برنامه‌ها لحظات شاد و مفرحی برای مخاطبان به ارمغان می‌آورد.

ابراهیمی از تولید برنامه‌های شاد با ساختار مسابقه و رویکرد‌های مختلف شامل مسابقات محلی ویژه خانواده ها، بوردکا و مسابقه تلفنی با موضوع جوان بصورت زنده و گرافیکی از سیمای مرکز مازندران خبر داد و افزود: برنامه مازندران ما ویژه صبح در ۱۷ برنامه ۷۰ دقیقه‌ای از ۲۹ اسفند تا ۱۶ فروردین با هدف معرفی آیین ها، چگونگی مراسم نوروزی، معرفی شهر‌ها و جاذبه‌های گردشگری و معرفی فرهنگ و تاریخ غنی این استان و همچنین برنامه بهارون با موضوع سرگرمی و تفریحی، به تصویر کشیدن آیین، آداب و سنن، الگوسازی شایسته نیرو‌های محلی، مقابله با آداب و رسوم غیرصحیح و نیز تهاجم فرهنگی هر شب از آنت سیمای مازندران مهممان خانواده‌های مازندرانی خواهند بود.

مدیرکل صدا و سیما مرکز مازندران گفت: معاونت خبر این مرکز ۲۸ گزارش تولیدی شامل ویژ‌های مناسبتی، گزارش‌های بهاری و آمادگی برای آغاز سال نو، هشدار‌های انتظامی مانند چهارشنبه آخر سال، امنیت منازل گزارش‌های بومگردی، گردشگری و گزارش‌های اجتماعی مانند صله رحم، تلخ و شیرین سالی که گذشت را از ۱۵ اسفند امسال تا ۱۶ فروردین ۹۸ تهیه کرده است.

ابراهیمی از برنامه‌های نوروزی جدول تامینی فضای مجازی مرکز مازندران در نوروز ۹۸ خبر داد و افزود: نماهنگ محلی شاد، نماهنگ پاپ شاد، دوربین مخفی، گزیده‌ای از فیلم طنز، کلیپ گردشگری مازندران، عکس نوشت با موضوع بهار و سال نو، فیلم کوتاه با محوریت آسیب‌های اجتماعی، پوستر و اینفوگرافی را شامل می‌شود.

انتهای پیام/ م

برنامه‌های نوروز ۹۸ صدا و سیما مرکز مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار