۵ مستند از شهدای مدافع حرم مازندران امروز در آیین تکریم و معارفه مدیرکل صدا و سیمای مرکز مازندران رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، در آیین تکریم و معارفه مدیرکل صدا و سیمای مرکز مازندران از ۵ مستند از شهدای مدافع حرم مازندران رونمایی شد.

همچنین در این مراسم از خانواده شهیدان مدافع حرم کابلی، رادمهر، خانزاده، بلباسی و روحانی شهید محمد امین کریمیان قدردانی شد.

علی دارابی معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در آیین تکریم و معارفه مدیرکل صدا و سیمای مرکز مازندران گفت: استقلال، آزادی و امنیت این کشور مدیون شهدا و شهدای بزرگوار حرم است تا به عنوان کشوری مستقل در جهان به دشمنان قسم خورده این مرز و بوم نه بگوییم.

وی افزود: اجتماع امروز به مناسبت تکریم و بدرقه مدیری پرتلاش و استقبال و خوش آمدگویی به مدیری دیگر است.

دارابی گفت: صادق مقدسی بعد از ٤ سال خدمت به مردم مازندران حالا به استان البرز می‌رود تا در آنجا به خدمت رسانی خود ادامه دهد و دکتر ابراهیمی که فرزند این مرز و بوم است و شناخته بایسته از آن دارد، فرصت مغتننم خدمت به مردم را در دست می‌گیرد.

وی افزود: صادق مقدسی فردی پرکار، کم حرف، متواضع، جهادی، اندیشمند است و در استان‌های بزرگ و مختلف کشور میراثی بزرگ به جای گذاشته است و همیشه به عنوان مردی با کارنامه روشن از او یاد خواهد شد.

معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران گفت: هرچند در انقلاب اسلامی اصل بر شایسته سالاری است، اما از انتصاب یک مدیرکل صداو سیمای بومی در استان استقبال می‌کنم و از همه مدیران می‌خواهم همان همکاری که با دکتر مقدسی داشتند و برای موفقیت وی تلاش کردند، چنین تلاش و همیتی را برای مدیر جدید از خود نشان دهند.

دارابی افزود: یکی از دستاورد‌های ٤٠ ساله انقلاب اسلامی جایگاه و تشخص زنان است، انقلابی که عمران، آبادانی، آزادی، حق رای و امنیت مثال زدنی را به ارمغان آورد.

وی گفت: انقلاب اسلامی دستاورد عظیمی داشته و حالا در چهلمین سال انقلاب جوانان باید بدانند که انقلاب با همه دشمنی ها، توطئه‌ها و خباثت‌ها به راه خود ادامه داد و باید به دست صاحب اصلی خود امام زمان (عج)  تقدیم گردد.

معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران افزود: بزرگترین وظیفه ما عرضه انقلاب است، عزت و استقلال واقعی این کشور که مردمش همیشه سلحشورانه در همه وادی‌ها حضور داشتند و باید به جوانان غیور و خوش فکر ارائه شود.

دارابی گفت: به مناسبت چهل سالگی برنامه‌ها برنامه‌های مفصلی تدارک دیدیم، از جمله برنامه کارنامه که در آن تمام استاندران گردهم می‌آیند و از خدمات، تلاش‌ها و با هم بودن برای موفقیت خواهند گفت.

وی افزود: همه وزرای بعد انقلاب در برنامه چهل بعلاوه یک در شبکه ملی یک جمع خواهند شد و از خدمات و تلاش‌های خود خواهند گفت: تا خواب پریشانی که دشمن برای این مرز و بوم دیده از خیال شوم شان دور شود.

معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران گفت: فراجناحی بودن، داشتن برنامه توسعه پایدار در استان و معرفی آنان و نیز زبان مردم بودن اصول دیگری است که در همه ادارات به خصوص در صدا و سیما باید سرلوحه کار باشد.

وی افزود: رسانه باید حامی و همراه دولت باشد و در این راه به دولت و مسئولان اجرایی کمک کند، چون مشکلات زیاد است و وظیفه رسانه نمایش همه مشکلات و ظرفیت‌ها بدون کم و کاست و البته بزرگنمایی است.

دارابی گفت: دشمن می‌خواهد امید و سرزندگی را از مردم ما بگیرد و در این راه به هر وسیله‌ای دست می‌یازد، و این وظیفه رسانه است که در همه مراحل دوشادوش دولت که منتخب مردم است، گام بردارد.

وی افزود: انتظار از دکتر ابراهیمی این است که راه صادقانه و کار و تلاش مدیر پیشین را ادامه دهند و از همه همکاران مشغول در مرکز مازندران خواستارم که برای موفقیت و سربلندی ایشان از هیچ تلاش دریغ نکنند.

هادی ابراهیمی مدیرکل جدید صداوسیمای مرکز مازندران نیز در این آیین گفت: توفیق حضور بین همکارانی که ٧ یا ٨ سال از فراق آن‌ها می‌گذشت، برای بنده بسیار ارزشمند و قابل احترام است.

وی افزود: انتصاب احمد حسین زادگان را به عنوان استاندار جدید مازندران را به ایشان تبریک می‌گویم، ایشان از خانواده‌ای بزرگ و با تفکرات متعالی برخواستند که بسیار ارزشمند است.

ابراهیمی گفت: از آقای صادق مقدسی تشکر می‌کنم، البته ایشان همچنان مدیر این مرکز هستند و از میراث ارزشمند ایشان که موجب رضایت مدیران و مردم این استان شد را گرامی می‌دارم.

وی افزود: برای همکارانی که در بستر بیماری هستند و با تلاش همه جانبه خود این مرکز را در مقام بالا نگه داشتند، وظیفه خودم می‌دانم که بگویم با تمام وجود حمایت خواهم کرد.

ابراهیمی گفت: در این شرایط حساس تنها ثبات قدم و استواری در دین و آرمان ها است که عبور از گردنه‌های سخت و مخمصه‌های سختی که دشمنان برای این مرز و بوم تدارک دیده اند را ممکن می‌سازد.

مدیرکل جدید صداوسیمای مرکز مازندران افزود: امیدواریم در سالی که قرار است جشن چهلمین سالگرد انقلاب را برگزار کنیم، به ظرفیت‌ها و برنامه‌های مدونی که داریم دست یابیم.

ابراهیمی گفت: تدوین و اجرایی شدن اطلس فرهنگی و حمایت همه جانبه از برنامه‌های توسعه استان در برنامه است و نقد منصفانه و دقیق به مسئولان کمک خواهد کرد تا برای پیش برد هرچه بهتر برنامه‌ها پیشرو باشند.

وی افزود: صداوسیما دانشگاه عمومی است و ارتقای سطح دین، اخلاق و امید با توجه عقبه پربار این استان در دستور کار است و انسجام و وحدت را در پیش خواهیم گرفت.

مدیرکل جدید صداوسیمای مرکز مازندران گفت: تلاش خواهیم کرد تا برای بهبود اوضاع مالی و اقتصادی کارکنان گام برداریم و مثل همه ادارات دیگر برخی مشکلاتی در زمینه قرارداد‌ها و اوضاع اقتصادی وجود دارد که برای ایجاد شرایط زندگی بهتر آن‌ها تلاش خواهیم کرد.

وی افزود: توجه به فرهنگ، موسیقی و آداب و رسوم غنی این خطه سرسبز و همچنین تلاش برای ارتقا و معرفی هرچه بیشتر آن یقینا در برنامه قرار دارد تا از لحاظ فرهنگی هم خدمات رسانی صحیحی انجام گیرد.

در پایان این مراسم از علی صادق مقدسی مدیرکل پیشین صداوسیمای مرکز مازندران قدردانی شد و حکم هادی ابراهیمی به عنوان مدیرکل صدا و سیما مازندران اهدا شد.

رونمایی از مستند شهدای مدافع حرم مازندران + تصاویر

رونمایی از مستند شهدای مدافع حرم مازندران + تصاویر

رونمایی از مستند شهدای مدافع حرم مازندران + تصاویر

رونمایی از مستند شهدای مدافع حرم مازندران + تصاویر

رونمایی از مستند شهدای مدافع حرم مازندران + تصاویر

رونمایی از مستند شهدای مدافع حرم مازندران + تصاویر

انتهای پیام/ م

رونمایی از ۵ مستند جدید در صدا و سیمای مرکز مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.