رئیس هیأت مدیره نظام پزشکی شهرستان ساری گفت: پرونده مرگ خانم مازندرانی که به دلیل جراحی کوچک در بیمارستان خصوصی فوت کرد، خارج از نوبت رسیدگی می‌شود.

آخرین جزئیات از پرونده مرگ خانم مازندرانی در بیمارستان خصوصیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، محمد خورشیدی رئیس هیأت مدیره نظام پزشکی شهرستان ساری گفت: پرونده مرگ خانم مازندرانی که به دلیل جراحی کوچک در بیمارستان خصوصی فوت کرد در این مرکز ثبت و خارج از نوبت رسیدگی می‌شود.

وی با بیان اینکه فردا اولین جلسه رسیدگی هیأت بدوی سازمان بوده و این پرونده مورد رسیدگی قرار می‌گیرد، افزود: به صورت عادی پرونده‌های که وارد سازمان نظام پزشکی می‌شود حدود دو ماه برای تعیین تکلیف زمان می‌برد که تلاش می‌کنیم در مدت کوتاهی درباره آن اظهار نظر کنیم.

حامد روحانی زاده معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران در اولین اظهار نظر خود درباره این پرونده با بیان اینکه برای انجام عمل، بیهوشی سبک به بیمار داده می‌شود، گفت: وقت عمل حدود یک ربع بود که بیمار در حین درمان بیمار دچار ایست قلبی می‌شود و اقدامات درمانی در اتاق عمل، برای احیا پاسخگو نبوده و بیمار فوت می‌کند.

وی افزود: برای بررسی علت مرگ، پرونده بیمار را درخواست کردیم و تیم نظارتی دانشگاه کل اتاق عمل را مورد بررسی قرار داده و از کارکنان و پرسنل بیهوشی هم مصاحبه گرفتیم و در جلسه کاری دانشگاه موضوع به صورت ویژه مورد بررسی قرار می‌گیرد.

لازم به ذکر است؛ خانم ر- ج در یکی از مراکز درمانی بخش خصوصی در حین جراحی کوچک فوت کرده است.

منبع: فارس

انتهای پیام/ م

رسیدگی خارج از نوبت برای پرونده مرگ خانم مازندرانی

برچسب ها: حوادث ، علوم پزشکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.