آیین بزرگداشت مقام معلم و تکریم از فرهنگیان بخش مرزی نوسود با حضور مسئولان شهرستان پاوه، علما وروحانیون و فرهنگیان بخش نوسود در شهر مرزی نوسودبرگزار شد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،ایده پور فرماندار پاوه باتبریک روز معلم وگرامیداشت یاد وخاطره شهید مطهری، معلمان را بزرگترین و گرانبهاترین سرمایه‌های اجتماعی جامعه عنوان کرد وگفت : معلمان منشا و بستر تغییرات جامعه هستند و آن‌ها هستند که فکر و اندیشه را به جامعه القا می‌کنند.

وی درادامه به تاریخچه تربیت وتعلیم در پاوه اشاره کرد وگفت : تعلیم تربیت در این دیار هزاره‌ای است واین قدمت برگرفته از حجره علما وروحانیت به عنوان معلمان تربیت وتعلیم است.

در ابتدای این مراسم رئیس اداره آموزش وپرورش نوسود گفت : معلم به عنوان یکی از ارکان مهم آموزش و پرورش، نقشی اساسی در کیفیت آموزش و یادگیری دارد و در جامعه‌ای که به مقام معلم احترام گذاشته شود آن جامعه به سرعت مسیر رشد و تعالی را طی خواهد کرد.

ویسی افزود : رشد و توسعه هرجامعه، مستلزم پویایی نظام آموزشی آن جامعه است. زیرا نظام آموزشی و نهاد آموزش و پرورش یکی از زیربنایی‌ترین نهاد اجتماعی است که بستر توسعه را فراهم می‌کند. در این مراسم علاوه بر اجرای نمایش و موسیقی از جمعی از معلیمن نمونه شهرمرزی نوسود تقدیر شد .

 

 

انتهای پیام/د

معلمان منشا و بستر تغییرات جامعه هستند

 

برچسب ها: فرهنگیان ، مطبوعات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.