نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: روند ساخت محور دوگنبدان به باباکلان و بی بی حکیمه شتاب می گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه  استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ، تاجگردون نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در بازدید از محور دوگنبدان به باباکلان و بی بی حکیمه گفت:به دلیل برخی معارضات و کمبود اعتبار روند ساخت این محور به کندی پیش میرفت که با رفع معارضات و تخصیص اعتبار کار ساخت شتاب می‌گیرد.

وی افزود: حدود ۶ کیلومتر از دوگنبدان تا آبشیرین بزودی اسفالت می‌شود وآبشیرین تا باباکلان نیز در حال کار است که تلاش می‌شود تا نیمه نخست امسال به بهره برداری برسد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان نیز گفت: حدود ۱۴ کیلومتر در دو قطعه از محور دوگنبدان به باباکلان در حال کار است.

نژاد صفوی اعتبار این دو قطعه را ۴۹۰ میلیارد ریال بیان کرد و افزود: برای تسریع در روند کار بزودی اعتبار بیشتری به این طرح تخصیص داده می‌شود.
وی افزود قرار است بزودی ۳ قطعه دیگر در این محور به مناقصه برود که دو قطعه در حوزه گچساران و یک قطعه نیز در حوزه بوشهر است.

محور دوگنبدان به باباکلان و بی بی حکیمه بخشی از محور چرام گچساران به دیلم در استان بوشهر است که محور دهدشت پاتاوه را به بنادر جنوبی متصل می‌کند.

 انتهای پیام/غ

شتاب در ساخت محور باباکلان گچساران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.