معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه از غرق شدن پدر و دختر کرمانشاهی در رودخانه شالان شهر ریجاب واقع در شهرستان دالاهو خبر داد.

غرق شدن پدر و دختر کرمانشاهی در رودخانه شالان شهر ریجاببه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،محمدرضا آمویی  معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه گفت : پس از دریافت گزارشی از سوی پلیس مبنی بر یک مورد غرق شدگی در رودخانه شالان شهر ریجاب، ماموران انتظامی به سرعت در محل حادثه حاضر شدند

وی گفت : با حضور پلیس در محل مشخص شد فردی که همراه با خانواده اش در حاشیه رودخانه حضور داشته متوجه وجود فردی در آب شده و برای نجات جان وی به سرعت وارد رودخانه می‌شود. این فرد به علت جریان شدید آب و خروشان بودن رودخانه در معرض غرق شدن قرار گرفته که خوشبختانه توسط دیگر شهروندان از آب بیرون کشیده می‌شود.

معاون اجتماعی پلیس کرمانشاه یادآوری کرد: با توجه به اینکه در حاشیه رودخانه هیچکدام از بستگان فرد غرق شده حضور نداشت، ماموران پلیس به سرعت تحقیق خود را برای یافتن مشخصات وی آغاز و در نزدیکی‌های رودخانه به یک دستگاه خودروی سانتافه مشکوک برخورد می‌کنند.

وی ادامه داد: در استعلام صورت گرفته مشخص شد خودرو متعلق به یک خانم بوده و در تماس با صاحب خودور، او عنوان می‌کند همسر ۵۷ و دختر ۲۷ ساله اش که پزشک نیز بوده اند با خودروی او به ریجاب رفته و به تماس‌های گرفته شده نیز پاسخ نداده اند.

آمویی گفت: با کسب این اطلاعات، احتمال غرق شدن آن‌ها قوت گرفت تا اینکه صبح امروز (۱۴ اردیبهشت) جسد پدر خانواده کشف و توسط همسرش شناسایی شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه همچنین از تلاش‌های گروه‌های امدادی برای کشف جسد دختر این خانواده خبر داد و گفت: تحقیق پلیس نیز برای علت غرق شدن این ۲ نفر ادامه دارد.

وی در پایان به شهروندان توصیه کرد، در صورت آشنا نبودن به فنون شنا از حضور در آب رودخانه‌ها بخصوص هنگام خروشان بودن خودداری کنند تا شاهد اینگونه حوادث تلخی نباشیم .

فرماندار دالاهو اعلام کرد: دکتر «مرتضی شکربیگی» به همراه دخترش دندانپزشک «سعیده شکربیگی» که عصر روز جمعه برای گردش به منطقه تفریحی شالان در منطقه ریجاب رفته بودند در رودخانه الوند غرق شدند.

جهانبخش حیدری افزود: به محض اطلاع از این موضوع اکیپ‌های تجسس و امدادی به منطقه اعزام شدند و با توجه به خروشان بودن رودخانه عملیات تجسس قدری با کندی انجام شد، ولی با تلاش و پیگیری‌های انجام شده، صبح امروز یکی از اجساد با هویت دکتر مرتضی شکربیگی از بستر رودخانه پیدا و شناسایی شد.

وی از ادامه تلاش اکیپ‌های تجسس برای یافتن جسد خانم سعیده شکربیگی خبرداد .

کشف جسد پدر و دختر کرمانشاهی در رودخانه الوند شهر ریجاب

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از کشف جسد پدر و دختر کرمانشاهی که در رودخانه الوند شهر ریجاب غرق شده بودند خبر داد.

محمدرضا آموییمعاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گفت : صبح امروز شنبه (۱۴ اردی بهشت) جسد پدر و امروز عصر هم جسد دختر با کمک نیرو‌های امدادی و محلی پس از ساعت‌ها جستجو کشف شد.

وی در پایان به شهروندان توصیه کرد؛ در صورت آشنا نبودن به فنون شنا از حضور در آب رودخانه‌ها به خصوص هنگام خروشان بودن خودداری کنند تا شاهد اینگونه حوادث تلخی نباشیم.

عصر روز گذشته پدر و دختری که برای گذراندن روز تعطیل به حاشیه رودخانه الوند رفته بودند بر اثر بی احتیاطی در آب رودخانه غرق شدند .

 

 

انتهای پیام/د

یک مورد غرق شدگی در رودخانه شالان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۲۲:۳۲ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
من خودم از اهالی ریجابم و واقعا این حادثه خیلی ناراحت کننده بود برای کل منطقه . و اینکه اجساد پیدا شدن هم واقعا به لطف مردم بومی بود چون با اون حجم آب شاید هیچ وقت پیدا نمی شدند.مردم واقعا باید خودشونم مواظب باشن و از رفتن به کنار رودخونه پرهیز کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۳ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸
واقعاً اینقدر زحمت بکشید و دکتر بشی و بخای ذوق بزنی به بار اجل میگه بگیر که اومد
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۲:۴۹ ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸
کارای خدا عجیبه... مثلا اگه جوونی مثل من که بیکار و هیچ فایده ای به کشورش نداره بره وسط آب بازم غرق نمیشه ولی این دوتا دکتر... متاسفم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۱ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸
عجیب نیست بعضی وقت‌ها خودمون باعث می‌شیم زمان مرگ‌مون زود برسه
Iran (Islamic Republic of)
صاعقه
۲۲:۴۵ ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸
من همیشه از دریا میترسم ویه نوع وحشتی ازش دارم