جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف یک میلیون و ۶۶۰ هزار نخ سیگار قاچاق به ارزش ۱۲ میلیارد ریال در شهرستان کرمانشاه و با تلاش کاراگاهان پلیس آگاهی خبر داد.

کشف بیش از یک میلیون نخ سیگار قاچاق در به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،علیرضا مرزبانی جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : پس از اطلاع پلیس آگاهی از فعالیت ۲ نفرمبنی بر اینکه قصد انتقال محموله بزرگی به استان‌های مرکزی کشور را دارند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی گفت : تیمی متشکل از ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز با انجام کار‌های اطلاعاتی توانستند محور تردد ۲ دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ قاچاقچیان را شناسایی و پس از استقرار، در فرصتی مناسب نسبت به توقیف هردو خودرو اقدام کنند.

مرزبانی ادامه داد: پس از توقیف و بازرسی از هردو خودرو پژو، یک میلیون و ۶۶۰ هزار نخ سیگار قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به ۱۲ میلیارد ریال می‌رسید، کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به دستگیری ۲ متهم در این ارتباط، از معرفی آن‌ها به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد.

وی در پایان گفت: یکی از مهمترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه مبازه با پدیده قاچاق و برخورد قاطعانه با قاچاقچیان است .

 

 

انتهای پیام/د

فعالیت ۲ نفرمبنی بر اینکه قصد انتقال محموله بزرگی به استان‌های مرکزی کشور را دارند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.