در بازدید مهندس امینی معاون برنامه ریزی و توسعه وزارت راه و شهرسازی ، پیگیری بازسازی نقاط آسیب دیده از رانش زمین محور ارتباطی ایلام به ملکشاهی در دستور کار قرار گرفت.

نقاط آسیب دیده از رانش زمین در محور ملکشاهی بازسازی می شود

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ در این بازدید مهندس امینی معاون برنامه ریزی و توسعه وزارت راه و شهرسازی و مهندس کرمی معاون امور عمرانی استانداری ایلام و مهندس کاظمی مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام از محور ایلام به ملکشاهی (محور دوم اربعین در استان) راهکار‌های تثبیت رانش زمین و بازسازی نقاط آسیب دیده از این مسئله مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

امینی در این خصوص گفت: اداره کل راه و شهرسازی استان ایلام چه قبل از جاری شدن سیل که اقدامات پیشگیرانه انجام داد و چه بعد از وقوع سیل که بلافاصله وارد عمل شد و راه دسترسی بخش ماژین را در کمترین زمان بازگشایی کرد موفق عمل کرد و هم اکنون نیز مشغول احداث پل موقت وحدت آباد می‌باشد.

راه‌های دسترسی طرفین پل و کوله‌های طرفین احداث شده و عرشه پل نیز تا هفته آینده به منطقه منتقل و کار نصب آن نیز حدود یک ماه زمان خواهد بردو تا یک ماه آینده شاهد برقراری ارتباط از طریق پل موقت وحدت آباد خواهیم بود و کار مطالعه پل اصلی وحدت آباد نیز انجام شده و با تامین اعتبار عملیات اجرایی پل اصلی نیز آغاز خواهد شد.

در این بازدید کرمی معاون امور عمرانی استانداری ایلام و کاظمی مدیرکل راه و شهرسازی استان معاون وزیر راه و شهرسازی را همراهی می‌کردند.

 

انتهای پیام/ع

پیگیری بازسازی نقاط آسیب دیده از رانش زمین

برچسب ها: سیل ، مدیریت بحران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.