مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام گفت: سیل در استان ایلام سه هزار میلیارد ریال به واحد‌های تولیدی و تعاونی خسارت وارد کرد.

واحد‌های تولیدی و تعاونی ایلام سه هزار میلیارد ریال خسارت دیدندبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ;شیرخانی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام گفت: مشاغلی که بیشترین میزان تخریب و خسارت را متحمل شده‌اند، مزارع پرورش ماهی (پشت سد سیمره)، واحد‌های تولید مرغ، مزارع پرورش گل نرگس، واحد‌های پرورش دام سبک، واحد‌های پمپاژ آب و ... هستند.

وی افزود: مشاغل یاد شده در شهرستان‌های بدره، آبدانان، چرداول و ایوان دچار خسارت شده‌اند، اما در این میان، بنگاه‌های شهرستان‌های دره‌شهر بویژه بخش ماژین و سیروان، دامداری‌ها و کشاورزی‌های روستا‌های عقبه سد سیمره، بیشترین خسارت را دیده‌اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام ادامه داد: طبق دستور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی کلیه کارگران واحد‌هایی که بر اثر سیل اخیر محل کارشان تخریب و شغلشان را از دست داده‌اند، مشمول دریافت بیمه بیکاری می‌شوند.

شیرخانی یادآور شد: با تشکیل تیم‌های بازرسی خسارات سیل در استان و بررسی وضعیت واحد‌های کارگری و تعاونی‌ها از این پس دبیرخانه کمیته حمایت از سیل زدگان در این اداره کل با استفاده از نیرو‌های ویژه خود کلیه امور مربوط به حمایت از سیل زدگان را برعهده دارند.

به گفته شیرخانی کلیه امور مرتبط با جمع آوری اجناس و لوازم مورد نیاز سیل زدگان از طریق این اداره کل و سایر سازمان‌های تحت پوشش همچنین کمک‌های نقدی کارکنان و دیگر نهادها، شرکت ها، انجمن ها، کانون‌ها و تشکلات کارگری انجام می‌گیرد.

انتهای پیام/با

خسارت  واحد‌های تولیدی و تعاونی ایلام

برچسب ها: سیل ، وزارت کار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.