استاندار اصفهان گفت: شعبه‌های اضافی بانک باید جمع‌آوری شود زیرا یکی از مشکلات بانک‌ها اضافه بودن شعبه در برخی روستاها و شهرها است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،عباس رضایی استاندار اصفهان دیروز در حاشیه اجلاس شورا‌های استان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اینکه ۸۶ درصد جمعیت استان شهرنشین هستند بخش عمده‌ای از مسؤولیت و تصمیم‌گیری‌ها بر عهده شورا‌های شهر است.

وی افزود: علی رغم نامهربانی‌ها که در حق استان اصفهان انجام شد، اما استان اصفهان نامهربانی را با مهربانی پاسخ داد و در کمک به سیل زدگان نسبت به استان‌های دیگر پیش قدم بود و با بازسازی مناطق سیل زده شهرستان پلدختر برگ زرینی در کارنامه خود به ثبت می‌رساند.

استاندار اصفهان با تأکید بر پیگیری مشکلات مطرح شده از شورا‌ها در اجلاس شورا‌های استان گفت: در شرایط کنونی اقتصاد برخی مطالبات شورا‌ها محقق نخواهد شد، شورا‌ها باید پروژه‌های اولویت‌دار را مطرح کنند.

رضایی اذعان کرد: در استان اصفهان روزانه ۵ میلیون و ۲۰۰ هزار میلیون لیتر بنزین استفاده می‌شود و انصاف نیست اینگونه به ذخایر انرژی تجدید ناپذیر کشور ضرر و زیان برسانیم.

استاندار اصفهان گفت: اگر توسعه همه جانبه نباشد نتیجه نخواهیم گرفت، توسعه فرهنگی مقدم بر توسعه اقتصادی است، وحدت و هماهنگی لازمه توسعه است و باید همدل و همفکر باشیم و از حاشیه‌سازی برای نظام پرهیز شود.

وی اهمیت اشتغال را مانند آب برای دولت مهم و باارزش دانست و گفت: برای سرمایه‌گذاری که با در نظر گرفتن آمایش سرزمینی در هر شهرستان استان سرمایه‌گذاری کند نهایت همکاری را خواهیم داشت.

رضایی با بیان اینکه سیستم بانکی کشور با قوانین نظام هماهنگ نیست، عنوان کرد: شعبه اضافی بانک‌ها باید جمع‌آوری شود، زیرا یکی از مشکلات بانک‌ها اضافه بودن شعبه در برخی روستا‌ها و شهر‌ها است.

انتهای پیام/م

 

در استان اصفهان روزانه ۵ میلیون و ۲۰۰ هزار میلیون لیتر بنزین استفاده می‌شود

برچسب ها: استانداری ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.