عنوان Days Gone در رتبه اول پرفروش‌ترین نسخه فیزیکی

عنوان Days Gone بالاترین میزان فروش نسخه فیزیکی نسبت به سایر عناوین را کسب کرد.

عنوان Days Gone رتبه بالاترین بازی از نظر فروش نسخه فیزیکی را گرفتبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،کنسول PS4 دارای عناوین انحصاری متعددی است که به واسطه آن‌ها توانسته است طرفداران بسیار زیادی را جذب خود کند. یکی از تازه‌ترین عناوین انحصاری کنسول پلی استیشن ۴، بازی Days Gone است که توسط استودیو Bend و در سبک اکشن و ترسناک ساخته شده است. عنوان Days Gone در شهر پسفیک روایت می‌شود و داستانی آخرالزمانی دارد. هدف گیمر در این عنوان مبارزه با شخصیت‌هایی به نام فریکر‌ها و سایر موجودات باقی مانده در دنیای آخرالزمانی، برای زنده ماندن است.
این عنوان در آوریل سال ۲۰۱۹ برای کنسول پلی استیشن ۴ عرضه شد و با تریلر‌های بسیار جذابی که پیش از این، از عنوان مذکور منتشر شده بود، توانست فروش بسیار خوبی داشته باشد. اما تاکنون منتقدان نظر مثبتی به این عنوان نداشته‌اند. این عنوان از آنجا که توسط سونی توسعه داده شده است، دارای کیفیتی بسیار بالا از هر نظر است و از نظر بصری و فنی نمره قابل قبولی را می‌گیرد.

عنوان Days Gone رتبه بالاترین بازی از نظر فروش نسخه فیزیکی را گرفت

اما بخشی اصلی که به آن تاکنون انتقادات زیادی وارد شده، داستان این عنوان است. بسیاری می‌گویند شخصیت داستان که به دلیل از دست دادن همسر خود غمگین است و به خاطر غم او، زامبی می‎کشد، اصلا جذاب نیست و پر از ایرادات ریز و درشت است. اما از حق نباید گذشت، چرا که در این عنوان به خوبی یک محیط پساآخرازمانی و زامبی زده شبیه سازی شده است و هیچ ایرادی از این جهت به عنوان Days Gone وارد نیست.

عنوان Days Gone رتبه بالاترین بازی از نظر فروش نسخه فیزیکی را گرفت
پیش از این اعلام شده بود عنوان Days Gone در نمودار‌های خرده فروشی کشور انگلستان پس از یک هفته از انتشار، در جایگاه اول قرار دارد و توانسته است جایگاه Mortal Kombat 11 را از آن خود کند. این آمار تنها برای فروش نسخه‌های فیزیکی عنوان Days Gone منتشر شده است و شامل نسخه‌های دیجیتالی این عنوان نمی‌‍شود. به ترتیب، پس از عنوان Days Gone عناوین Resident Evil 2، Kingdom Hearts 3، Metro Exodus, Sekiro: Shadows Die Twice، Far Cry: New Dawn و The Division 2 قرار دارند که همه این عناوین بر اساس فروش نسخه فیزیکی سنجیده شده‌اند.


بیشتر بخوانید: عنوان Rocket League به فروشگاه اپیک گیمز می‌آید 


انتهای پیام/

فروش بالای عنوان Days Gone 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار