امام جمعه ساری گفت: با امکانات بایسته باید به رونق تولید بپردازیم و فرهنگ خرید از اجناس داخلی را احیا کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، آیت الله نورالله طبرسی امام جمعه ساری در خطبه‌های نماز جمعه مرکز مازندران از تولید به عنوان دروازه اقتصاد مقاومتی یاد کرد و گفت: با امکانات بایسته باید به رونق تولید بپردازیم و فرهنگ خرید از اجناس داخلی را احیا کنیم.
 
وی نامگذاری سالروز شهادت آیت الله مطهری را به عنوان روز معلم از دستاورد‌های بزرگ جمهوری اسلامی دانست و خواهان رعایت حرمت و کرامت و بهبود وضعیت معیشتی معلمان شد.
 
خطیب جمعه ساری گفت: با توجه به اینکه برخی از روشن فکر نما‌ها گرانی و تورم را بهانه کرده و انقلاب و انقلابی بودن را به چالش می‌کشند، از معلمان می‌خواهم تا عظمت انقلاب اسلامی و برتری آن نسبت به همه رویداد‌های مهم جهان را برای جوانان و نوجوانان تبیین کنند.
 
آیت الله طبرسی در بخشی از سخنانش به سند ۲۰۳۰ اشاره کرد و افزود: سند ۲۰۳۰ به خواسته آمریکا و انگلیس توسط یونسکو که ادعای فرهنگی دارد برای سایر کشور‌های جهان تنظیم شده تا اینگونه بتوانند اختیار همه دنیا را در دست بگیرند.
 
وی گفت: تنها از سند فرادستی خود که مالامال از آموزه‌های اسلامی است تبعیت می‌کنیم و زیر بار آنچه که بیگانگان برایمان تدارک دیده اند، نمی‌رویم.
 
نماینده، ولی فقیه در مازندران افزود: کشوری، چون ایران که برای تحقق آموزه‌های دینی شهدای فراوانی تقدیم کرده هرگز زیر بار اینگونه ترفند‌ها نمی‌رود.
 
وی ادامه داد: متاسفانه برخی از قلم بدستان بی مسئولیت این توافق ننگین را امضا کرده و با این اقدام سبب رنجش و آزار رهبر معظم انقلاب شده اند.
 
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: پذیرش این سند قبول بی هویتی و گذشتن از تمام ارزش‌های دینی است و از نویسندگان، معلمان و استادان می‌خواهم تا هرگز اجازه ندهند که سند مذکور در جامعه و بویژه در نظام آموزشی راه یابد.
 
وی از تظاهر به روزه خواری به عنوان یکی از مفاسد اجتماعی و فرهنگی یاد کرد و از نیروی انتظامی خواست تا در این زمینه اقدام لازم به عمل آورد.

انتهای پیام/آ



ترویج و گسترش فرهنگ خرید اجناس داخلی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.