همایش متمرکز آموزشی توجیهی زائرین حج تمتع سال ۹۸ «مسافران قبله» با حضور ۶۶۰ زائر سرزمین وحی در سالن علامه فیض کاشانی دانشگاه کاشان برگزارشد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،عباس نیکونیا، رئیس اداره حج و زیارت کاشان، در این همایش گفت: امسال ۶۶۰ زائر بیت الله الحرام و حرم شریف نبوی از شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل به مکه معظه و مدینه منوره اعزام می‌شوند که ۳۵۶ نفر از آن‌ها بانوان و ۳۰۴ نفر آقایان هستند.

وی با اشاره به اعزام ۳۱ نفر نیروی خدمه نیز همراه زائران افزود: مجموع زائران در قالب پنج کاروان که چهار کاروان آن مدینه قبل و یک کاروان مدینه بعد است به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

به گفته وی، اولین گروه زائران کاشانی ۱۷ تیرماه فرودگاه امام خمینی تهران را به مقصد مدینه منوره ترک خواهند کرد.

رئیس اداره حج و زیارت کاشان، تصریح کرد: پیرترین زائرکاشانی عازم حج تمتع امسال یک پیرمرد ۸۷ ساله و جوان‌ترین آن یک زائر ۲۳ ساله است.

نیکونیا، مدت حضور زائران را از ۳۰ تا ۴۰ روز در مکه و مدینه یادآورشد و گفت:هزینه اعزام هر زائر نیز از ۲۳ تا ۲۷ میلیون تومان تمام شده است.

وی در پایان اظهار داشت: ارز دولتی نیز با نرخ ۷ هزار تومان توسط دولت برای زائران تامین می‌شود.

همایش متمرکز آموزشی توجیهی زائرین حج تمتع سال ۹۸ «مسافران قبله» با حضور حجت الاسلام مجتبی کلباسی رابط بعثه مقام معظم رهبری و حجت الاسلام ملا معاونت بعثه مقام معظم رهبری در منطقه قم ظهر امروز جمعه ۱۳ اردیبهشت ۹۸ در سالن علامه فیض کاشانی دانشگاه کاشان برگزارشد.

انتهای پیام/م

 

همایش مسافران قبله در کاشان برگزارشد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.