مدیرکل حج و زیارت استان اصفهان گفت:در استان اصفهان ۸۰ کاروان ۳۸ نفر وجود داشته که درمجموع ۳ هزار و ۴۰ نفر در نوروز به سفر عتبات اعزام‌شده‌اند.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، غلامعلی زاهدی امروز مدیرکل حج و زیارت استان اصفهان از حذف روادید عراق و کسر هزینه آن از کل هزینه سفر زائران خبر داد و اظهار کرد: از ۱۲ فرودین ماه هزینه روادید عراق حذف و مبلغ ۴۸۶ هزار تومان از کل هزینه سفر زائران کسر خواهد شد.

مدیرکل حج و زیارت استان اصفهان ادامه داد: هزینه سفر‌های عتبات پس از حذف روادید با توجه به نوع هتل از ۲ میلیون ۸۰۰ هزار تا ۳ میلیون ۲۰۰ هزار تومان برای سفر‌های هوایی و از یک‌میلیون و ۴۰۰ هزار تا یک‌میلیون و ۹۰۰ هزار تومان برای سفر‌های زمینی خواهد بود.

وی در ادامه با اشاره به کاروان‌های عتبات نوروزی ابراز داشت: تاریخ اعزام‌های عتبات نوروزی امسال در بازه زمانی ۲۴ اسفند تا ۹ فروردین‌ماه بوده و در این دوره از عتبات سفر به شهر‌های کربلا، نجف، کاظمین و سامرا انجام‌شده است.

زاهدی تصریح کرد: در استان اصفهان ۸۰ کاروان ۳۸ نفر وجود داشته که درمجموع ۳ هزار و ۴۰ نفر در نوروز به سفر عتبات اعزام‌شده‌اند.

مدیرکل حج و زیارت استان اصفهان در پایان اذعان داشت: در ایام نوروز از بین ۸۰ کاروان اعزامی به سفر عتبات ۳۰ کاروان به‌صورت هوایی شامل هفته‌ای ۳ پرواز و ۵۰ کاروان دیگر به‌صورت زمینی وجود داشته است.

انتهای پیام/م

 

کاهش هزینه سفر به عراق پس از حذف روادید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.