رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه صلابت جمهوری اسلامی رادر اقامه نماز جمعه دانست.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز ،حجت الاسلام و المسلمین محمد جواد حاج علی اکبری، رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه گفت: نماز جمعه یکی از ثمرات ارزشمند انقلاب اسلامی ایران است که انشاءلله این جایگاه در ۴۰ ساله دوم انقلاب اسلامی برای بصیرت افرینی و در صحنه نگاه داشتن مومنان همچنان تقویت شود و پایگاهی است که می‌تواند صلابت جمهوری اسلامی را به رخ کفار بکشد لذا باید بیشتر از گذشته قدر آن را بدانیم.

وی افزود: آیت الله جزایری شخصیت شایسته، برجسته، موثر، مجاهد، دانشوری است که قریب به نیم قرن در خوزستان و اهواز درخشید و ۴ نسل از فیوضات معنوی، بصیرت افرینی و سیره ناب اسلامی ایشان بهره‌مند شدند.

 حجت الاسلام علی اکبری تصریح کرد: تعبیر مقام معظم رهبری درباره آیت الله جزایری بسیار خاص است و ایشان آیت الله جزایری را فقیه بزرگوار نامیدند کسی که نماز جمعه در اهواز با ایشان شناخته می‌شود و یک امام جمعه شایسته و تراز در کشور محسوب می‌شود که با حضور ایشان مساجد استان حرمت یافتند و بنیه انقلاب، حوزه‌های علمیه استان وشبکه ائمه جمعه تقویت شد.

این مقام مسئول ادامه داد: حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد در منظومه ائمه حمعه استان ستاره قدر اول بودند که به عنوان یک چهره شاخص دارای روحیه جهادی، فضل، دانش و بی تکلفی از سوی مقام معظم رهبری برای ادامه راه برگزیده شدند.

انتهای پیام/م

نماز جمعه یکی از ثمرات ارزشمند انقلاب اسلامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار