رئیس حوزه علمیه اهواز گفت: به امام جمعه اهواز کمک خواهم کرد و بنا بر رهنمود‌های مقام معظم رهبری در اهواز می‌مانم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  آیت‌الله جزایری، رئیس حوزه علمیه اهواز بیان داشت:  به حجت الاسلام موسوی‌فرد امام جمعه اهواز کمک خواهم کرد و بنا بر رهنمود‌های مقام معظم رهبری در اهواز می‌مانم.

وی افزود: به علت کسالت و ضعف مزاج و عارضه مخصوصی که موجب ناتوانی پا‌های من می‌شد، خیلی باید سعی می کردم که در نماز جمعه سرم گیج نرود و بر روی پا‌های خودم بایستم و با خود فکر کردم چه ضرورتی دارد فلذا اعلام کردم که از ادامه کار معذورم و هرکس جدیدی بیاید به او کمک می‌کنم.

آیت الله جزایری تصریح کرد: در دیدار نمایندگان خبرگان و مقام معظم رهبری، ایشان به من گفتند که در اهواز بمانم و حتی به شهر مقدس نجف برای سکونت نروم؛ در حوزه علمیه نجف حدود ۲۰ هزار طلبه از کشور‌های مختلف دنیا درس می‌خوانند و دروازه‌ای بین‌المللی است و پیش از این حسب نیاز تعدادی از طلاب از اهواز در آنجا مشغول فراگیری علوم دینی شده‌اند و پیشنهاد من این است که در قم هم موسسه‌ای برای طلاب اهوازی ایجاد شود.

رئیس حوزه علمیه اهواز ادامه داد: حوزه را باید به حدی ارتقا بدیم که نه تنها خوزستان و ایران را تأمین کند بلکه در کشورهای عربی نیز به نشر علوم و فرهنگ اسلامی بپردازند برای آینده دستور مقام معظم رهبری، نصب العین ما است و من خودم یکی از پیشنهاد‌ دهندگان حجت الاسلام موسوی فرد و مؤید وی بودم.

وی گفت: حجت‌الاسلام موسوی‌فرد را متدین، انقلابی و مخلص میدانم و تکلیف من است که به او کمک کنم البته ما نیز به کمک‌های حاج‌آقا نیاز داریم.

انتهای پیام/م

برچسب ها: ولی فقیه ، حوزه علمیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.