امام جمعه موقت آبادان گفت: تضعیف روحیه انقلابی یعنی تضعیف یک ملت و این چیزیست که دشمن به دنبال آن است تا ما را از پای در بیاورد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،حجت الاسلام نجیبی امام جمعه موقت آبادان در خطبه های نماز جمعه این هفته روحیه ی انقلابی را به منزله جان یک ملت عنوان کرد و گفت:تضعیف روحیه انقلابی یعنی تضعیف یک ملت و این چیزیست که دشمن به دنبال آن است تا ما را از پای در بیاورد.

وی افزود:از ابتدای سال جدید که بحران سیل به وجود آمد همه شاهد اتحاد و فداکاری های مردم کشور بودیم و زیباترین صحنه ها خلق شد؛از زیبایی های آن این بود که هرکس در هر صنف و مقامی وارد صحنه شد تا به هم وطن خود کمک کند و این همان روحیه ای است که دشمن از آن میترسد.

امام جمعه موقت آبادان ادامه داد:میخواستند مردم را نسبت به اقدامات نیروهای مسلح و سپاه بدبین کنند اما نتوانستند.

حجت الاسلام نجیبی در ادامه با اشاره به روز معلم و سالروز شهادت شهید مرتضی مطهری گفت:معلم نقس اساسی دارد در تربیت انسان دارد و به قول مقام معظم رهبری پرورش دهنده ی مهمترین سرمایه یعنی نیروی انسانی است و جامعه نیز باید قدردان معلم باشد.

وی همچنین ضمن تبریک به حجت الاسلام موسوی برای قرار گرفتن در سمت نمایندگی ولی فقیه در استان و امامت جمعه اهواز افزود:حجت الاسلام و المسلمین موسوی جزایری یکی از بزرگان تشیع در کشور هستند که باید قدردان زحمات ایشان در عرصه های مختلف باشیم.

انتهای پیام/ د

روحیه ی انقلابی و جهادی ملت،سپری در برابر دشمن

برچسب ها: نمازجمعه ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.