امام جمعه آبادان گفت:اقتصاد مقاومتی یعنی استفاده حداکثری از ظرفیت های موجود که باعث ایجاد امنیت اقتصادی و اجتماعی خواهد شد .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی پور امام جمعه آبادان در جمع نمازگزاران آبادانی با بیان اینکه کارگران از مهمترین محورهای اصلی تحقق شعار اقتصاد مقاومتی هستنند گفت:‏اگر دنبال راهبردی برای عزت آفرینی در اقتصاد مقاومتی هستیم آن راهبرد، کار بی وقفه است.

وی افزود: اقتصاد مقاومتی یعنی استفاده حداکثری از ظرفیت های موجود که باعث ایجاد امنیت اقتصادی و اجتماعی خواهد شد .

امام جمعه آبادان گفت:دشمن جنگ نابرابر اقتصادی را علیه ایران اسلامی راه انداخته و تنها راه مقابله با دشمن و پیروزی در این جنگ شکوفا شدن اقتصاد با سیاست اقتصاد مقاومتی است.

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی پور با بیان اینکه رونق تولید با حمایت از کالای ایرانی محقق میشود ادامه داد:تکیه برتوان و ظرفیت داخلی،ترویج فرهنگ کار،بازنگری در سیاست کسب و کار،مبارزه با سوداگری و فساد مهمترین راهکارهای تقویت بنیان اقتصادی ایران است.

وی گفت: تحریم های نفتی آمریکا و فشار به کشورهای مختلف برای نخریدن نفت ایران حرکتی قلدرمعابانه است و برای مقابله با این اقدام امریکا باید اقدامی مثل توسعه صادرات غیر نفتی را پیش بگیریم.

امام جمعه آبادان افزود:عربستان و امارات خوب بداند که اگر نفت ایران تحریم شود اجازه صادرات یک قطره نفت از تنگه هرمز را نخواهیم داد.

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی پور در ادامه گفت : عربستان سعودی ۳۳ شیعه را اعدام کرد اما مدعیان حقوق بشر در مقابل این حرکت سکوت کردند و سکوت آمریکا نتیجه باج دادنها و باج گرفتن هاست.

وی افزود: از همه کسانی که مجاهدانه تلاش کردند که جلوی سیل را بگیرند تشکر میکنیم.

انتهای پیام/ د

برگزاری نمازجمعه این هفته آبادان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.