رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت:توسعه فضا‌های ورزشی ۱،۵۰۰ میلیارد تومان به اعتبارات وزارت ورزش کشور اضافه شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،داوود محمدی رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی  ،ظهر جمعه در همایش پیاده روی بزرگ خانوادگی که در بوستان باراجین در حال برگزاری است اظهار داشت: ورزش مهمترین ابزار در افزایش ضریب نشاط و شادابی جامعه است و باید مورد توجه جدی مسئولان قرار گیرد.

وی بیان کرد: در شرایطی که متوسط رشد بودجه سایر وزارتخانه‌ها در سال‌های گذشته بین ۱۷ تا ۳۵ درصد بود با حمایت نمایندگان در ورزش شاهد افزایش ۷۰ درصدی بودیم و از محل ارزش افزوده ۱،۵۰۰ میلیارد تومان به اعتبارات ورزشی اضافه شد و شاهد کار‌های بسیار خوبی در توسعه فضا‌های ورزشی بودیم.

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: با این تصمیم شاهد توسعه فضا‌های ورزشی در کشور بودیم و در استان قزوین هم سالن سرپوشیده شش هزار نفری و سالن دو و میدانی از این محل در حال احداث است.

محمدی تصریح کرد: ورزش مهمترین ابزار برای تقویت وحدت و انسجام و غرور ملی است و به شادابی و نشاط جامعه هم کمک مؤثری می‌کند.

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ورزش امروز به یک صنعت ارز آور تبدیل شده و می‌تواند نقش مهمی در اقتصاد کشور هم داشته باشد.

 

انتهای پیام/ت

ورزش مهم ترین ابزار تقویت وحدت و انسجام ملی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار