مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: تا پایان امسال ۱۵ پروژه ورزشی در استان تکمیل و افتتاح می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان در نشست تخصصی با روسای هیات‌های ورزشی از تکمیل و افتتاح ۱۵ پروژه ورزشی تا پایان امسال خبر داد و بر لزوم برنامه ریزی مدون و دقیق هیات‌های ورزشی استان برای افتتاح این طرح‌ها و همچنین توسعه ورزش استان بر اساس اهداف والای وزارت ورزش و جوانان تاکید کرد.

علایی مقدم افزود: از ابتدای امسال امضای تفاهم نامه‌ها با هیات‌های ورزشی در دستور کار قرار گرفت و هیات‌های ورزشی استان بر اساس برنامه ریزی و ارائه تقویم مناسب و مدون از بودجه‌های مصوب بهره‌مند خواهند شد.

وی اضافه کرد: سال ۹۸ سال المپیک است و قهرمانان و ورزشکاران شاخص استان برای کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ باید در رویداد‌های مهمی شرکت کنند به همین منظور هیات‌های ورزشی مربوطه باید با برنامه ریزی دقیق و حمایت‌های مناسب از قهرمانان خود در دو بعد روحی و مادی، بستر لازم را در این زمینه فراهم کنند.

علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان در ادامه به موضوع غنی سازی اوقات فراغت و توجه به مناطق آسیب خیز و کم برخوردار اشاره کرد و افزود: هیات‌های ورزشی باید مقوله اوقات فراغت را در سالجاری با جدیت پیگیری کنند و در این زمینه برنامه ریزی شود.

وی ادامه داد: امسال دومین المپیاد استعداد‌های برتر ورزش ایران برگزار خواهد شد و اداره کل ورزش و جوانان استان قصد دارد با برنامه ریزی منسجم و دقیق هیات‌های ورزشی با قدرت در این رقابت‌ها حضور یابد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان در ادامه با اشاره به کمک ۲۵ میلیارد ریالی جامعه ورزش وجوانان استان به سیل زدگان، از تداوم کمک‌های اداره کل ورزش وجوانان استان و ارسال چهارمین محموله کمک‌های ارسالی تا چندروز آتی خبر داد.

افسانه حسن نایبی معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان هم در این نشست با اشاره به کسب ۸ مدال ارزشمند توسط ورزشکاران شایسته استان در بازی‌های آسیایی و پارآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا؛ از برنامه ریزی منسجم و دقیق اداره کل ورزش و جوانان استان با همکاری هیات‌های ورزشی بمنظور حضور موثر ورزشکاران و قهرمانان شایسته استان در رقابت‌های کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ سخن گفت.

حسن نایبی اظهار امیدواری کرد با برنامه ریزی منسجم و دقیق؛ زمینه حضور بیش از پیش ورزشکاران و قهرمانان شایسته استان در بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ و بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ فراهم شود.

انتهای پیام/ک

نشست تخصصی با روسای هیات‌های ورزشی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار