سرپرست فرمانداری بدره گفت: در آینده در حوزه‌های مختلف و در اجرای برنامه‌های شهرستان بدره حتما از ظرفیت جوانان استفاده خواهیم کرد.

باید از ظرفیت جوانان در اجرای برنامه‌های فرمانداری استفاده کرد

آزادی سرپرست فرمانداری بدره در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، گفت: با وجود مشکلاتی که در جامعه شاهد هستیم جوانان باید با جرات و شهامت جهت اشتغالزایی وارد میدان شده و از مشکلات و سختی‌ها نترسند و ما نیز تا حدی که در توان داشته باشیم از ظرفیت جوانان در اجرای برنامه‌های فرمانداری شهرستان بدره استفاده خواهیم کرد و در زمینه حمایت از آنان از هیج کمکی دریغ نمیکنیم.

وی اضافه کرد: ما باید در سطح شهرستان نگاه ویژه‌ای به مباحث فرهنگی داشته باشیم و در این راستا نیازمند همفکری و همراهی جوانان شهرستان هستیم، لذا از همه جوانان فرهیخته شهرستان خواهشمندیم در حوزه کاری و تخصصی خود، برنامه‌ها و پیشنهادات خود را جهت استفاده، در اختیار مسئولین قرار دهند.

آزادی ادامه داد: شهرستان بدره ظرفیت‌های فراوانی از جمله کشاورزی، دامداری، گردشگری و منابع انسانی مستعدی دارد که اگر به درستی از این ظرفیت‌ها استفاده نماییم به سرعت می‌توانیم روند توسعه را طی کنیم که با همت جوانان این شهرستان می‌توان به این هدف دست پیدا کرد.

وی بیان کرد: از آنجا که استقرار مجتمع فنی و حرفه‌ای یکی از مطالبات مهم جوانان این شهرستان می‌باشد، ما نیز بصورت جدی پیگیر استقرار یک مجتمع فنی و حرفه‌ای در این شهرستان بوده ایم و خوشبختانه موافقت مجموعه اداری سازمان فنی و حرفه‌ای جهت استقرار در بدره را گرفته و در تلاشیم مکان و ساختمان مناسب را در سطح شهرستان برای استقرار فنی و حرفه‌ای تهیه کنیم تا بیش از گذشته گامی در جهت شکوفایی استعداد جوانان این شهرستان برداریم.

انتهای پیام/ د

 استفاده از ظرفیت جوانان در اجرای برنامه‌های فرمانداری شهرستان بدره

برچسب ها: اشتغال ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.