فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان مرکزی گفت: در آیین افتتاحیه اردو‌های راهیان نور سال ۹۸ به مناسبت سالروز عملیات بازی دراز ۸۰ دانشجو به این منطقه اعزام شدند.

اعزام نخستین کاروان راهیان نور در سال ۹۸ / آیین افتتاحیه اردو‌های راهیان نور به مناسبت سالروز عملیات بازی درازابراهیم پوراسماعیل، فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان مرکزی در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،گفت: در آیین افتتاحیه اردو‌های راهیان نور سال ۹۸ به مناسبت سالروز عملیات بازی دراز ۸۰ دانشجو به این منطقه اعزام شدند.

پوراسماعیل با بیان اینکه اردوی راهیان نور از تاثیرگذارترین برنامه‌های فرهنگی دانشگاه‌ها می‌باشد گفت: نخستین اردوی راهیان نور در سال ۹۸ از دانشجویان دانشگاه اراک و دانشگاه خمین به منطقه‌های عملیاتی اعزام شدند.

وی افزود: دانشجویان در این صعود سراسری به مدت ۲ روز از مناطق عملیاتی غرب، تنگه مرصاد، مناطق عملیاتی بازی دراز و پادگان ابوذر بازدید میکنند.

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان مرکزی، هدف از اعزام راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور را انتقال مفاهیم ایثار و شهادت و جهاد به نسل جوان و دانشجو برشمرد و گفت: این حرکت عظیم فرهنگی و انقلابی در جامعه بسیار ارزشمند است و باید برای تقویت آن از هیچ کاری دریغ نکنیم.

انتهای پیام / ر

۸۰ دانشجو در قالب کاروان راهیان نور برای بازدید از مناطق عملیاتی اعزام شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.