یک هفته مانده نوروز اعزام طلاب بسیجی خواهر استان مرکزی به سرزمین‌های نور اعزام شدند.

اعزام طلاب بسیجی خواهر استان مرکزی به سرزمین‌های نوربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  طلاب بسیجی خواهر استان مرکزی در هفته پایانی سال ۹۷ در قالب کاروان راهیان نور به با ۲ دستگاه اتوبوس راهی مناطق عملیاتی دفاع مقدس در جنوب کشور شدند.

قربانی معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران استان مرکزی در این مراسم  در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ گفت: ۸۰ نفر از خواهران بسیج طلاب حوزه‌های علمیه استان در قالب کاروان راهیان نوربه مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

قربانی آشنایی با رشادت‌ها و از خودگذشتگی شهدا و رزمندگان و مناطق عملیاتی را از اهداف راهیان نور عنوان کرد و گفت: این کاروان به مدت ۴ روز از مناطق عملیاتی طلائیه، شلمچه، دهلاوئیه، فکه، هویزه، شلمچه و یادمان شهدا در جنوب کشورباز دید خواهند کرد.

کاروان‌های راهیان نور در بازدید از مناطق ضمن دیدار از مناطق عملیاتی دفاع مقدس با نحوه زندگی ایثا و جان فشانی‌های رزمندگان در طول جنگ تحمیلی آشنا می‌شوند

بیشتر اعزام‌های کاروان‌های راهیان نور در تعطیلات نوروزی و تعطیلات تابستانی صورت می‌گیرد و زائران راهیان نور استان مرکزی بیشتر به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند.

انتهای پیام / ج

اعزام کاروان راهیان نور ۸۰ نفره خواهران بسیج طلاب حوزه‌های علمیه استان مرکزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.