مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت:روحانیون باید مردم را به سوی تحقق مطالبات رهبری هدایت کنند.

هنوز خیلی از افراد نفهمیده اند در میدان جنگ هستیمبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، حجت الاسلام هادی صاحبقرانی شامگاه پنجشنبه در همایش طلایه داران هدایت در سبزوار گفت: متأسفانه هنوز خیلی از افراد نفهمیده اند در میدان جنگ هستیم و اگر قرار است وارد میدان جهاد و جنگ اقتصادی شویم باید جبهه را به خوبی بشناسیم.

وی تصریح کرد: بسیاری از مطالبات رهبر معظم انقلاب روی زمین مانده و امروز رسالت سازمان تبلیغات اسلامی و شبکه‌های مردمی آن، تحقق مطالبات ایشان است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با اشاره به اینکه وظیفه مبلّغ تمدنی اقامه کتاب خدا در جامعه است گفت: امروز به دنبال مبلّغ تمدنی انقلابی هستیم و طلبه تمدنی انقلابی در هرجای عالم باشد آنجا را مرکز عالم می‌داند و در همین راستا آن مسجدی که در اختیار ماست پایگاه مدیریت تمدن اسلامی است.

صاحبقرانی افزود: اگر امروز محافظه کاری کردیم و مطالبات رهبری در بیانیه گام دوم را به اطلاع مردم نرساندیم دیگر طلبه تمدنی نیستیم و پای کار امام جامعه نبوده ایم. روحانیون به عنوان طلایه داران جامعه باید در وسط میدان مردم را به سوی تحقق مطالبات رهبری هدایت کنند.
 
انتهای پیام//ج.ر
 

باید میدان نبرد را به خوبی بشناسیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.