طی حکمی از سوی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه سرپرست اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه منصوب گردید و از خدمات رئیس سابق این اداره تقدیر به عمل آمد .

به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،طی حکمی از سوی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه افشین شورچه به عنوان سرپرست اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه منصوب گردید و از خدمات ارزنده کوروش مهرابی رئیس سابق این اداره تقدیر به عمل آمد.

 کوروش مهرابی از ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان به دلیل حسن اعتمادی به وی و انتصاب درسمت جدید "سرپرست مدیریت هماهنگی ترویج کشاورزی استان " تشکر کرد.

 مهرابی با اشاره به اهمیت و جایگاه روابط عمومی در سازمان گفت: طی مدتی که وظیفه اداره روابط عمومی را داشتم، سعی کردم تمام توان خود را برای رسیدن به اهداف سازمان جهاد کشاورزی بکارگیری نمایم.

وی همچنین از تلاش‌ها و فعالیت همکاران در اداره روابط عمومی که طی مدت تصدی این مسئولیت در انجام فعالیت‌های محوله وی را یاری نموده بودند، قدردانی نمود.

در ادامه افشین شورچه، سرپرست اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه نیز طی سخنانی ضمن تشکر از حسن اعتماد حاتمی و فرصت خدمتی که در پست جدید به وی داده شده است به بیان برنامه ها‌ی خود پرداخت و گفت: امروزه بحث ارتباطات جایگاه خود را در دنیا و جامعه پیدا کرده و عصر، عصر ارتباطات است.

وی با اشاره به اینکه باید با فکر، اندیشه و نوآوری در جهت توسعه بخش کشاورزی قدم برداریم افزود: دانایی محوری را سرلوحه کار قرار داده‌ایم و راهی نو را در سازمان برای رسیدن به اهداف و برنامه‌هایی نو در پیش خواهیم گرفت.

 شورچه شعار روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه را "ثروت‌آفرینی، کارآفرینی و دانایی محوری" عنوان کرد.

وی با بیان اینکه تمام تلاش و توان خود و مجموعه اداره روابط عمومی را برای رسیدن به اهداف سازمان به کار می‌گیرد تصریح کرد: از مجموعه همکاران می‌خواهم با اداره روابط عمومی سازمان همکاری خود را بیشتر نمایند تا بتوانیم چهره‌ی زیبا و شکوفایی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه را به جامعه انعکاس دهیم.

طی حکمی از طرف رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه در مراسمی افشین ایرانی به عنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان جهاد کشاورزی منصوب گردید و قهرمان احمدیان معاون سابق که بازنشسته  شدند مورد تکریم قرار گرفت.

 حجت الاسلام و المسلمین نباتی اظهار داشت: امانت‌داری یکی از ویژگی‌های بسیار مهم در انتصابات هر دستگاه اجرایی می‌باشد و خوشبختانه در مجموعه سازمان جهاد کشاورزی مدیران شایسته و امانتداری در پست‌های این سازمان خدمت کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه مدیرانی که در پست‌های جدید سازمان منصوب شده اند نیز دارای خصلت‌های اخلاقی و اسلامی هستند از آن‌ها خواست تا برای شکوفایی نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش نمایند.

 حاتمی ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه نیز طی سخنانی انتصابات جدید را به خدمت مدیران تبریک گفته و افزود: تغییرات در پست‌های هر سازمان نویدبخش تحولی نو است و برای داشتن رویکرد جدید در بخش کشاورزی، "تغییرات" یک ضرورت می‌باشد.

حاتمی با بیان اینکه نیازمند نگرش جدید و کار‌های خلاقانه در سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه هستیم خاطرنشان کرد: سازمان ما سازمان وسیعی است که با نگرش نو باید تهدید‌ها را تبدیل به فرصت کنیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه تصریح کرد: امروزه سازمان ما پویایی و استراتژی و سیاست جدید را در پیش گرفته که حرکت رو به جلوی آن تیم همراهی را می‌خواهد تا برنامه‌ها و اهداف را دنبال کنیم.

حاتمی گفت: امروز استکبار جهانی، جنگ اقتصادی را برای کشور ما به راه انداخته و یکی از مهمترین مؤلفه‌ها و بخش‌ها برای برون رفت از جنگ اقتصادی بخش کشاورزی است.

وی افزود: برای حفظ جایگاه نظام و داشته‌های این سرزمین، با تلاش مضاعف وظیفه تأمین معیشت و امنیت غذایی جامعه را با روحیه جهادی و بسیجی وار انجام دهیم.

حاتمی در ادامه برای ایرانی آرزوی موفقیت کرد و از وی خواست تا با تجارب و روحیه بسیجی وار خود منشاء تحول در سازمان را فراهم نماید.

 حاتمی همچنین برای قهرمان احمدیان آرزوی بهروزی داشت و از خدمات و زحمات وی در زمان تصدی پست سابق معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان قدردانی کرد.

گفتنی است مهندس افشین ایرانی پیش از این، معاونت اداری و مالی مدیریت شهرستان کرمانشاه را بر عهده داشت .

 

 

انتهای پیام/د

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان جهاد کشاورزی منصوب گردید

 

برچسب ها: مطبوعات ، معرفی کتاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.