مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: برپایی کلاس‌های یک یا ۲ دانش آموزه در خراسان رضوی به منظور ایجاد عدالت آموزشی به انجام رسیده است.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، قاسمعلی خدابنده مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در مراسم روز معلم که با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی در دانشگاه تربت حیدریه برگزار شد گفت: یک میلیون و ۲۳ هزار دانش‌آموز در خراسان رضوی درحال تحصیل هستند که در راستای ایجاد عدالت آموزشی حتی مدارس تک یا ۲ دانش آموزه نیز در این استان دایر شده است.

وی تصریح کرد: هرچقدر به معلمان بها بدهیم در آموزش و پرورش توفیق بیشتری خواهیم داشت، زیرا معلمان الگوی عملی دانش آموزان هستند. در سال‌های پس از انقلاب تلاش‌های زیادی برای حل مشکلات معلمان صورت گرفته، اما بین واقعیت‌ها و رسیدن به وضع مطلوب فاصله زیاد است که نیاز به همراهی نمایندگان مجلس و دولت داریم.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: اولویت کاری ما در آموزش و پرورش اجرای سند بنیادین تحول این نهاد است که اجرای کامل آن نیاز به بستری دارد که باید با همکاری دیگر سازمان‌ها انجام شود.

خدابنده افزود: از رئیس مجلس درخواست داریم بیشتر به فکر آموزش و پرورش باشند و اگر قرار است شغل لازم برای آینده دانش آموزان را ایجاد کنیم باید به پرورش مهارت توجه کنیم که نیازمند بازسازی تجهیزات فرسوده در مدارس و هنرستان‌ها است.

انتهای پیام//ف.س


پرورش مهارت دانش آموزان و ایجاد شغل برای آنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.