مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مرکزی از پیش‌بینی خرید ۵۰۰ هزار تن گندم از کشاورزان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ،جواد حسنی مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مرکزی ،صبح امروز در اولین جلسه خرید دانه‌های روغنی و گندم سال ۹۸ اظهار کرد: با توجه به شرایط اساسی خرید امسال ۳۲ مرکز برای خرید دانه‌های روغنی و گندم پیش‌بینی شد که مورد تصویب قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در مراکز خرید باید استاندارد‌های لازم با توجه به دستورالعمل موجود تعیین و عوامل تشخیص و ذی‌حساب و عوامل نظارت در مرکز و امکانات رفاهی که در مراکز باید باشد، مشخص باشد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مرکزی ادامه داد: شرایط برای تحویل گندم کشاورزان باید تسهیل سازی شده و کشاورزان بدون کوچک‌ترین مشکلی گندم خود را به مراکز خرید تحویل دهند.

حسنی گفت: امیدواریم با توجه به روندی که داریم با کمک تمام دستگاه ذی‌ربط و با توجه به شرایط موجود بتوانیم خرید حداکثری و مطلوب در استان داشته باشیم.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط اقلیمی و آب و هوای استان یک مقدار نسبت به سال گذشته دیرتر وارد خرید خواهیم شد، انتظار داریم از اواخر خردادماه خرید‌ها از شهرستان‌های ساوه و زرندیه آغاز شود؛ تمام تمهیداتی که در مراکز خرید باید اندیشیده شود، اتخاذ شده و عوامل تشخیص و ذی‌حساب تعیین شده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مرکزی بیان کرد: عمده ظرفیت‌ها و سیلو‌ها آماده‌سازی شده، بیش از ۵۰۰ هزار تن پیش‌بینی خرید گندم است.

 

انتهای پیام/ت

خرید ۵۰۰ هزار تنی گندم از کشاورزان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.