بخش دوم نخستین همایش بین المللی گردشگری بیابان لوت صبح امروز با اعزام ۷۰ میهمان داخلی و خارجی برای بازدید از بیابان لوت و جاذبه‌های طبیعی شهرستان نهبندان آغاز شد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، در این سفر محمود صادقی معاون نمایندگی وزارت خارجه در شمال و شرق کشور، مهران مقصودی مدیر پایگاه‌های جهانی بیابان لوت، اسماعیل کهرم فعال محیط زیست، نظر افضلی نماینده مردم شهرستان‌های سربیشه و نهبندان در مجلس شورای اسلامی و جمعی دیگر از اساتید دانشگاه‌ها نیز در این سفر حضور دارند.


میهمانان نخستین همایش بین اللملی بیابان لوت امروز پس از بازدید آسباد‌ها و موزه مردم شناسی نهبندان وارد روستای دِهسلم شده و از جاذبه‌های طبیعی ریگ یلان در بیابان لوت خراسان جنوبی دیدن می‌کنند.


همایش بین المللی گردشگری بیابان لوت «فرصت‌های محلی و بین المللی» ۲ بخش دارد که بخش علمی همایش روز چهارشنبه در دانشگاه بیرجند برگزار شد و بخش دوم آن بازدید از بیابان لوت است که به اهتمام اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری امروز پنجشنبه (۱۲ اردیبهشت) انجام می‌شود.


نخستین همایش بین المللی گردشگری بیابان لوت روز گذشته (چهارشنبه) با حضور میهمانان داخلی و خارجی در دانشگاه بیرجند گشایش یافت.


آیین افتتاح این همایش ۲ روزه با حضور سید رسول موسوی دستیار و مشاور وزیر امور خارجه و مدیرکل غرب آسیا، غلامحسین شافعی رییس اتاق بازرگانی ایران و شهرام کریمی مشاور معاون سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و جمعی از مسئولان خراسان جنوبی در تالار ولایت دانشگاه بیرجند آغاز شد.
انتهای پیام/ب


برگزاری همایش بین المللی بیابان لوت در خراسان جنوبی

 

برچسب ها: محیط زیست ، بحران آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.