رییس هیئت شنای کهگیلویه وبویراحمداز فعالیت استخرهای بدون مجوز در استان ابراز نگرانی کرد.

ابراز نگرانی از فعالیت استخرها/هیچ استخری در کهگیلویه وبویراحمد پروانه فعالیت نداردپژمان بارون زاده رییس هیئت شنای کهگیلویه وبویراحمد در گفت و گو با خبرنگار گروه  استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ،گفت:استخر ها باید پروانه فعالیت داشته باشند و این پروانه ها باید پس از تایید توسط هیئت شنا و نجات غریق از سوی اداره ورزش و جوانان صادر شود. اما برخی از آنها بدون مجوز هستند و یا اگر مجوز دارند توسط اداره ورزش و جوانان بدون تاییدیه هیئت شنا و نجات غریق صادر شده است.

وی افزود:آموزش شنا که در استخرهای استان اجرا می‌شود طبق قانون و مصوبه وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون شنا غیر قانونی است و بایستی این آموزش ها حتما در مدارس شنای ثبت شده و دارای مجوز فدراسیون انجام شود.

بارون زاده گفت: باید بررسی شودبا وجود نبود مدرسه شنا چگونه خانواده ها و آموزش وپرورش اجازه آموزش به فرزندان و دانش آموزان را می‌دهند.

رییس هیئت شنای کهگیلویه وبویراحمد بیان کرد: آموزش باید در چهار چوب مدرسه شنا و با مربیانی که هر ساله باز آموزی می‌شوند اجرا شود.

وی با بیان اینکه استخر داران برای اینکه سود بیشتری داشته باشند از کسانی استفاده می‌کنند که نه کارت مربی گری دارند و نه کارت باز آموزی اما در عوض مبالغ زیادی هم از مردم دریافت می کنند.

بارون زاده تاکید کرد: سازمان تعزیرات حکومتی بایدنسبت به این موضوع واکنش نشان دهد.

وی افزود : در حین شنا اگر برای شناگران مشکلی ایجاد شود هییت شنا هیچ گونه مسؤولیتی در قبال آن ندارد.

بارون زاده گفت: آموزش پرورش بداند که استخرها و مربیان شنا مجوز فعالیت ندارند وبا این وجود نباید طرح شنای دانش آموزان به راحتی در این استخرها اجرا شود.

انتهای پیام/غ

فعالیت استخرهای بدون مجوز

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.