استاندار کرمانشاه با بیان اینکه مواد مخدر را به نوعی می‌توان سرچشمه آسیب‌های اجتماعی دانست گفت: قوت قلب کشور، سرمایه اجتماعی است که باید مانع آسیب دیدن آن شد.

به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در نشست ویژه تعاملات اطلاعاتی کمیته مقابله با عرضه شورای هماهنگی استان‌های کرمانشاه، ایلام و لرستان در سرسرای استانداری گفت : کم رنگ جلوه دادن مبارزه با مواد مخدر دو پیامد منفی کاهش سرمایه اجتماعی و کم رنگ شدن حس حکومت داری در مردم است که باید از آن جلوگیری کرد.

وی گفت: مواد مخدر چالشی است که امروز بشریت با آن مواجه است و البته کشور‌های خاورمیانه بیشتر با ان درگیرند. در استان کرمانشاه نیز مناطق آلوده‌ای جود دارند و این یک واقعیت است.

بازوند افزود: سرمایه اجتماعی تهدید‌ها را به فرصت تبدیل می‌کند. در ۲۲بهمن سال گذشته مشاهده شد که با افزایش ۴۰درصدی سرمایه اجتماعی چه قوت قلبی به مسئولان داده شد و اقدامات دشمنان را بی اثر کرد. وظیفه مسئولان حفظ و تقویت سرمایه اجتماعی است.

وی افزود: تضعیف حس حکومت داری در بین مردم، یکی از پیامد‌های منفی کم جلوه دادن مبارزه با مواد مخدر است. مردم نباید حس کنند که هرکس هر کاری خلاف قانون را بخواهد می‌تواند انجام دهد.

بازوند گفت: امیدواریم نتیجه جلسات هم اندیشی بین استان‌ها پشتوانه سرمایه اجتماعی باشد و به تقویت حس حکومت داری در میان مردم بیانجامد .

 

انتهای پیام/د

کم رنگ جلوه دادن مبارزه با مواد مخدر

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.