نماینده، ولی فقیه در استان همدان گفت: دولت از جوانان باکفایت استفاده کند تا مدیریت بسته در کشور باز شود.

جوانان گره گشایی مدیریت بسته کشوربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،  آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی نماینده، ولی فقیه در استان همدان پیش از ظهر امروز در یادواره شهدای فرهنگی استان همدان با بیان اینکه جوانان نخبه‌ای داریم که در عرصه مدیریت می‌توانند مثمر ثمر باشند گفت : جوانان می‌توانند در سطح ملی فعال شوند؛ باید این نخبگان جوان در استان‌ها شناسایی و در عرصه مدیریت ملی به کار گرفته شوند.

با اشاره به اینکه دولت در سراسر رده‌ها از جوانان باکفایت استفاده کند بیان کرد: بهره‌مندی از توان این افراد باعث می‌شود مدیریت بسته ما باز شود.

آیت الله شعبانی شهدا در باطن مدیریت فرهنگی جامعه را بر عهده دارند اظهار کرد: امرزو بقای اسلام مرهون خون‌هایی است که در طول تاریخ برای آن ریخته شده است.

نماینده، ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه علم تنها آموختنی و خواندنی نیست افزود: بسیاری از دانش‌ها در احترام به معلمان به دست می‌آید.

وی  با اشاره به اینکه معیشت معلمان بسیار حائز اهمیت است تصریح کرد: آموزش و پرورش مهمترین وزارتخانه  است و اگر یا دغدغه معیشت داشته باشد، نمی‌تواند به طور کامل رسالت خود را ایفا کند.

آیت الله شعبانی با بیان اینکه معلمان ما در عرصه معیشت مظلوم هستند ادامه داد: قلب تپنده جامعه در دست معلم است، امیدواریم به معیشت آن‌ها توجه شود.

نماینده، ولی فقیه در استان همدان  با اشاره به اینکه مقام معلم آنقدر ارزشمند است که باید به آن رسیدگی شود خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش مظلوم واقع شده است و باید به آن توجه ویژه شود.

وی با بیان اینکه ما از دولت توجه به معلم را می‌خواهیم در ادامه سخنانش گفت: عده‌ای که انگشت‌شمارند در آموزش و پرورش نگاهی به دور از رسالت اصلی دارند تا آن جا که برخی از گزارش‌ها نشان از آن را دارد که این افراد بند‌هایی که مخالف صریح دین اسلام است را دنبال می‌کنند.

نماینده، ولی فقیه در استان همدان با اشاره به اینکه ما نیازی به سند ۲۰۳۰ نداریم اظهار کرد: ما از سند تحول بنیادین آموزش و پرورش که بر اساس آموزه‌های دینی تدوین شده را داریم که امیدواریم عملیاتی شود.

وی در پایان گفت: استاد خودم آقای ابوالقاسم سوزنچی را در این مراسم می‌بینم،‌ای کاش فرصت می‌شد که از ایشان تقدیر می‌شد.

انتهای پیام/د.ا

دولت از جوانان استفاده کند، مدیریت بسته باز می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.