سخنگوی کمیسیون اصل نود گقت: اگر مسئولان به سال رونق تولید باور و اعتقاد دارند، نباید فقط به سربرگ‌ها و بنر‌ها اکتفا کنند.


رسیدگی به موضوع سیل مهم‌ترین اولویت کمیسیون اصل ۹۰/ مسئولان برای تحقق «رونق تولید» فقط به بنر‌ها اکتفا نکنندبهرام پارسایی سخنگوی کمیسیون اصل نود در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اولویت‌های کمیسیون متبوع خود در سال جاری، گفت: کمیسیون پرونده‌های متعددی در دست دارد که رسیدگی به همه آن‌ها مهم و ضروری است.

وی افزود: باتوجه به وقوع سیل در کشور و واصل شدن شکایت مردم به این کمیسیون، اولویت مهم ما رسیدگی به این موضوع است، طبق اطلاعات به دست آمده دست کاری انسانی طی ادوار گذشته و یا کم کاری مسئولان در سال‌های متعدد باعث وقوع این سیل شده است.

پارسایی اظهار کرد: ما چند پرونده مهم همچون، پرونده زمین‌خواری، پرونده واگذاری‌ها، پرونده افزایش قیمت خودرو و تخلفات خودروسازان در ارائه خوردو به مردم، نحوه واگذاری و هزینه کرد ارز و ... را در دستور کار کمیسیون داریم و در حال رسیدگی به آن‌ها هستیم.

سخنگوی کمیسیون اصل نود همچنین با اشاره به تحقق شعار رونق تولید، تصریح کرد: بدون شک اگر تولید رونق بگیرد، زندگی همه مردم هم رونق می‌گیرد، کمیسیون اصل نود به سهم خودش که بیشتر بحث نظارتی است، می‌تواند به اقدامات و طرز کار سه قوه در این زمینه نظارت کند.

وی ادامه داد: اگر مسئولان به سال رونق تولید باور و اعتقاد دارند، نباید فقط به سربرگ‌ها و بنر‌ها اکتفا کنند، باید پای کار بیایند و دست تولیدکنندگان و اشتغال آفرینان واقعی را بگیرند، معتقدم که اگر مدیران ما مته به خشخاش ندهند و درگیر بخش نامه‌های مختلف نشوند،  رونق تولید ایجاد می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار