یک رسانه انگلیسی با اشاره به درخشش اخیر مهاجم ملی پوش کشورمان در ترکیب ناتینگهام فارست نوشت، ممکن است با این درخشش او در تصمیم خود برای ترک این تیم تجدیدنظر کند.

رسانه انگلیسی: آیا انصاری فرد در تصمیم خود تجدید نظر می‌کندبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، یک هفته پس از این که عنوان شده بود کریم انصاری فرد به جدایی از ناتینگهام فارست در فصل تابستان فکر می‌کند، این مهاجم تک گل سه امتیازی تیمش را در بازی برابر کوئینز پارک رنجرز به ثمر رساند.

سایت ورلد لیگ با اشاره به این درخشش نوشت حالا ممکن است کریم درباره جدایی زودهنگام از فارست تجدید نظر کند.

این سایت نوشت: یک هفته زمان طولانی در فوتبال است، کافی است از کریم انصاری فرد بپرسید.

هفته گذشته گزارش شده است که این مهاجم در حال بررسی جدایی از ناتینگهام فارست، با وجود اینکه تازه ماه نوامبر به این تیم پیوسته و تا پایان فصل آینده قرارداد دارد.

شما نمی‌توانید او بخاطر فکر کردن به جدایی سرزنش کنید و مقصر بدانید، مهاجم ایرانی فقط در دو بازی در ترکیب اصلی این تیم قرار گرفته بود، و ۹ بار دیگر از روی نیمکت وارد میدان شد، تنها یک گل در پیروزی ۳-۰ برابر هال سیتی به ثمر رساند.

سپس سفر شنبه به «لفتوس رود» (ورزشگاه کوئینز پارک رنجرز) پیش آمد.

در مقابل QPR به انصاری فرد فرصتی برای اثبات خود از ابتدا داده شد که به درستی از آن استفاده. اگر چه این مهاجم ۲۹ ساله چند فرصت را از دست داده بود، در دقیقه ۱۰ نیمه دوم پاس کاروالیو را تبدیل به گل کرد که از قضا تنها گل بازی بود و پیروزی ۱-۰ فارست را مسجل کرد و دومین پیروزی پیاپی برای تیم مارتین اونیل را رقم زد.

با توجه به موفقیت حاصل از فرصت داده شده روز شنبه در لندن، انصاری فرد ممکن است از خود بپرسد آیا زمان حضورش در ناتینگهام باید چنین کوتاه باشد؟

این مهاجم نشان داده است که او می‌تواند به تیم کمک کند، و حالا ممکن است همه چیز به اونیل بستگی دارد که به انصاری فرد نشان دهد که باشگاه کمک‌های او را می‌خواهد و می‌خواهد او را حفظ کند.

با توجه به این که شرایط هنوز هم نامشخص به نظر می‌رسد انصاری فرد مطمئنا دوست دارد فرصت دیگری داشته باشد تا در روز آخر در برابر بولتون توانایی‌های خود را یک بار دیگر در مقابل جمعیت حاضر در ورزشگاه امکس نشان دهد.

اگر اونیل آماده باشد که این فرصت را از همان ابتدا در دو بازی پیاپی به او بدهد، و انصاری فرد به اندازه کافی آماده باشد که بتواند از آن استفاده کند، آن وقت حضور به ظاهری کوتاهش در گروند سیتی، ممکن است به طور غیر منتظره‌ای تمدید شود.


بیشتر بخوانید:

انصاری‌فرد نمونه بارز ناکامی ناتینگهام در نقل و انتقالات

پیروزی خانگی یاران انصاری فرد/ردینگ در غیاب عزت اللهی متوقف شد

پیروزی ناتینگهام فارست در روز ورود انصاری فرد به این تیم/ ردینگ بدون عزت‌اللهی پیروز شد


انتهای پیام/

گزارش روزنامه انگلیسی درباره انصاری فرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار