مدافع تیم ملی فوتبال ایران گفت: بسیاری از بازیکنان ایرانی پیش من در لیگ ستارگان قطر حضور داشتند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رامین رضاییان مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان در مصاحبه با رسانه استاد الدوحه از شرایط خوب خود و تیم باشگاهی اش الشحانیه قطر خبر داد.

رضاییان در مورد شرایط خود گفت: ما روز‌های خوبی را بدون احساس ذره‌ای فشار و تنش سپری می‌کنیم و در مسابقات لیگ و کاپ قطر شانس داریم. از استادیوم قطر برای خدمت رسانی و سرویس به من بسیار سپاس گزارم.

با اینکه رامین رضاییان از اواسط فصل لیگ ستارگان به تیم الشحانیه اضافه شد، اما بی شک ستاره تیمش محسوب می‌شود. او به همراه هم تیمی هایش در جام قطر و لیگ برای درخشش و کسب سهیمه آسیایی شانس دارد. رامین از اینکه از او به عنوان بازیکن موثر و کلیدی تیمش تعریف می‌شود احساس رضایت می‌کند.

رضاییان: با حضور در قطر وارد چالش جدیدی شدم / برای بازی در لیگ ستارگان با بازیکنان ایرانی مشورت کردم

او در این مورد گفت: روز اولی که با الشحانیه به توافق رسیدم وارد چالش جدیدی شدم. من فقط به موفقیت و دستیابی به پیروزی فکر می‌کنم. من از رویای تیم خبر دارم و برای رسیدن به آن تلاش می‌کنم. با تمام بازیکنان تلاش می‌کنیم تا به موفقیت دست پیدا کنیم. همانطور که به رتبه هفتم جدول خودمان را رساندیم.

او ادامه داد: الشحانیه با شانس و قضا و قدر به موفقیت دست پیدا نکرده بلکه همه این اتفاقات به دلیل کار گروهی شکل گرفته است. حس خوب و همدلی که در باشگاه الشحانیه وجود دارد که به بازیکنان قوت قلب می‌دهد. ما هر بازی سخت تلاش می‌کنیم و هدف ما تنها فتح لیگ قطر نیست.

رویارویی با مشکلات برای شما دشوار بود؟

به سرعت جو خوب تیم به من کمک کرد. نحوه بازی و مسئولان تیم در موفقیت من سهیم بودند. من از بازی در الشحانیه لذت می‌برم و می‌خواهم بهترین نمایش را در ادامه راه از خود نشان دهم.

از نظر شما مسابقات لیگ تا به اینجای کار چگونه پیش رفت؟

لیگ قطر در دنیا شناخته شده است. بسیاری از بازیکنان ایرانی قبلا در اینجا حضور داشتند و قبل از آمدن به دوحه با آن‌ها صحبت کردم. بازیکنان سطح بالا، تشکیلات عالی، استادیوم‌ها و جو زمین برای کمک به هر بازیکن کافی است تا بدرخشد. تیم‌هایی مثل السد و الدوحیل بسیار قوی هستند، مخصوصا السد، که فصل استثنایی را پشت سر گذاشت.

آیا شما در تیم الشحانیه  فصل آینده حضور خواهید داشت؟

قرارداد من  پایان فصل به پایان می‌رسد و هنوز نمی‌دانم که در آینده چه پیش خواهد آمد. من آرزو می‌کنم که در تیم بمانم. به خصوص اینکه آرامش روانی بسیار خوبی در میان  بازیکنان و تیم دارم. آن‌ها جزئی از خانواده من هستند.

الشحانیه به زودی با الدوحیل برخورد خواهد کرد. این مصاف را چطور میبینید؟

این بازی مقابل تیمی مثل الدوحیل سخت است. اما ما شجاعانه در مقابل آن‌ها بازی خواهیم کرد و برای پیروزی مبارزه می‌کنیم. ما بدون هیچگونه فشاری  بازی خواهیم کرد و  عملکرد خوبی از خود ارائه خواهیم داد.

آیا  الشحانیه موفق به خلق شگفتی می‌شود؟

امیدوارم اینطور باشد. الشحانیه قابلیت این را دارد تا در جام قطر بدرخشد. ما بازیکنانی داریم که چیزی از بهترین‌ها کم ندارند،   آن‌ها تسلیم نمی‌شوند، و همه برای پیشرفت متعهد هستند. من دوست دارم به رقابت در این جام ادامه دهم و امیدوارم حذف نشویم.


بیشتتر بخوانید:

سردار آزمون، صدرنشین جدول گلزنان لیگ روسیه شد

بی رقیب به معنای واقعی/ لالیگا بهتر از بارسلونا پیدا نمی‌کند

مشکل اصلی برای بازگشت انصاری فرد به یونان چیست؟


انتهای پیام/

مصاحبه رضاییان با استاد الدوحه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار