بازدید وزیر کشور از مناطق سیل‌زده خراسان شمالی

استاندار خراسان شمالی گفت: وزیر کشور در سفر به خراسان شمالی از مناطق سیل‌زده استان بازدید می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، محمدعلی شجاعی استاندار خراسان شمالی گفت: بازدید از مناطق سیل‌زده و حضور در مراسم رونمایی از سند توسعه استان از مهمترین برنامه‌های سفر وزیر کشور به خراسان‌شمالی است.
وی با بیان اینکه وزیر کشور عصر امروز وارد استان می‌شود، افزود: با توجه به اهمیت بازدید از مناطق سیل‌زده استان، وزیر کشور مستقیم در مناطق خسارت دیده مانه و سملقان فرود خواهد‌آمد و در ادامه از روستا‌ها و مسیر‌های تخریبی نیز بازدید به عمل می‌آید.
استاندار خراسان شمالی نشست با علمای اهل سنت مانه و سملقان را یکی دیگر از برنامه‌های این سفر عنوان کرد و گفت: آخرین برنامه وزیر کشور در روز پنجشنبه دیدار با علمای اهل سنت شهرستان مانه و سملقان است.
وی خاطرنشان کرد: مراسم رونمایی از سند توسعه استان صبح روز جمعه با حضور وزیر کشور برگزار و پس از آن همایش بزرگ شوراها، شهرداری‌ها و بخشداری‌های استان نیز با حضور معاون عمرانی وزیر و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور برپا می‌شود.
نماینده عالی دولت در خراسان شمالی با اشاره به اهداف برگزاری همایش بزرگ شهرداری‌ها در استان اضافه کرد: هدف از برگزاری این همایش احصاء مشکلات شهرداری‌ها و دهیاری‌ها از نظر تجهیزات و نداشته‌های آنان است تا با دید ویژه‌ای به استان در این خصوص نگاه شود.
انتهای پیام/ط


سفر وزیر کشور به خراسان شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.