۱۵ مرکز شبانه روزی با نگهداری ۱۰۴۶ مددجو و مابقی مراکز روزانه هستند که ظرفیت پذیرش بیش از ۱۲۰۰ مددجو را دارند.

وجود ۵۶ مرکز نگهداری توانبخشی معلولان بهزیستی به گزارش  خبرنگار    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،رضوان مدنی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه  گفت: افراد در هر جایگاه، مقام و مسئولیتی که بر عهده دارند دو نکته مهم را باید در دستور کار خود قرار دهد، ابتدا امید و اتکا به خدا و تلاش برای جلب رضای او و سپس برنامه ریزی و مدیریت صحیح در امورات محوله که مدیران مراکز نگهداری، توانبخشی، بازپروری، آموزشی و رفاهی معلولان و مددجویان نیز باید چنین باشند.


وی گفت: بنده به عنوان وکیل مدافع شما مدیران مراکز پیگیر مشکلات و مطالبات شما از مراجع ذی صلاح در سطوح بالاتر خواهم بود.

وی با اشاره به انجام بازرسی‌ها و بازدید‌ها از مراکز نگهداری معلولان، عنوان کرد: هدف این کار مچ گیری نیست، بلکه اصلاح نواقص در راستای رسیدن به شرایط ایده آل است.

اختیاری معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه نیز در این نشست از وجود ۵۶ مرکز نگهداری معلولان جسمی حرکتی -روانی در استان کرمانشاه خبر داد و گفت:از این تعداد ۱۵ مرکز شبانه روزی با نگهداری ۱۰۴۶ مددجو و مابقی مراکز روزانه هستند که ظرفیت پذیرش بیش از ۱۲۰۰ مددجو را دارند.

هدیه چراغی نیز به عنوان نماینده تشکل‌های مراکز غیر دولتی به نمایندگی از مدیران مراکز به برخی از مشکلات موجود از قبیل چالش‌های مالی، درمانی، دستورالعمل‌ها و پرسنلی اشاره کرد و خواستار حمایت‌ها و پیگیری‌ها از طرف مسئولین سازمان بهزیستی و دیگر نهاد‌های مرتبط شد.

انتهای  پیام/ز


نگهداری ۱۰۴۶ مددجو در مراکز توانبخشی 

برچسب ها: توانبخشی ، درمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.