امروز موافقت نامه‌ای با موضوع مطالعه افزایش ظرفیت واحد تقطیر اتمسفریک و انجام مطالعات مهندسی پایه هشت واحد فرآیندی میان پژوهشگاه صنعت نفت و شرکت پالایش نفت کرمانشاه ایران به امضاء رسید.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز در حاشیه نمایشگاه بین المللی نفت و گاز، موافقت نامه‌ای با موضوع مطالعه افزایش ظرفیت واحد تقطیر اتمسفریک و انجام مطالعات مهندسی پایه هشت واحد فرآیندی میان پژوهشگاه صنعت نفت و شرکت پالایش نفت کرمانشاه ایران به امضاء رسید.

توفیقی رئیس پژوهشگاه صنعت نفت در حاشیه امضاء این رویداد گفت: این موافقت نامه به تامین دانش فنی برای واحد‌های مختلف در پالایشگاه نفت کرمانشاه مربوط می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ارتقاء کیفیت محصولات تولیدی این پالایشگاه در دستور کار قرار دارد افزود: بر اساس این موافقت نامه افزایش ظرفیت تولید این پالایشگاه تا ٤٠ هزار بشکه در روز نیز از دیگر اقداماتی است که طی این موافقت نامه انجام خواهد گرفت.

توفیقی با بیان اینکه امیدواریم با دانش فنی پژوهشگاه صنعت نفت که در این قرارداد تامین خواهد شد، به نتایج ارزشمندی دست یابیم، افزود: پژوهشگاه صنعت نفت و پالایشگاه نفت کرمانشاه تاکنون همکاری‌های بسیار گسترده‌ای را با یکدیگر داشته اند و پروژه‌های متعددی را انجام داده اند که خوشبختانه مدیران این پالایشگاه از نتایج این پروژه‌ها رضایت دارند.


بیشتر بخوانید: کرباسیان: همه نفتکش ها بیمه می شوند/ ایران از اوپک خارج نمی‌شود


وی ادامه داد: دانش فنی مورد استفاده در این قراردادکاملا تحت لیسانس شرکت‌های خارجی است و امیدواریم با همت متخصصات و محققان پژوهشگاه صنعت نفت به تولید برسد.

گفتنی است این موافقت نامه میان جعفر توفیقی، رئیس پژوهشگاه صنعت نفت و سهراب براندیشه رئیس هیئت مدیره شرکت پالایش نفت کرمانشاه به امضاء رسید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار