استاندار مازندران گفت: تشکل‌های قوی کارگری بار زیادی را از دوش دولت بر می‌دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، احمد حسین زادگان استاندار مازندران در سی امین جشنواره امتنان از کارگران نمونه و نخبگان جامعه کار و تولید و جشن بزرگ کارگران و بازنشستگان مازندران به مناسبت هفته کار و کارگر گفت: اصل خصوصی سازی پسندیده است، اما شاید در نحوه‌ی اجرای و عملیاتی شدن آن در کشور دچار مشکلاتی باشیم.

وی افزود: دولت ارائه خدمات رفاهی تا درمانی به کارگران را دولت بر عهده دارد در صورتی که در کشور‌های توسعه یافته این امر بر عهده بخش خصوصی است.

حسین زادگان با بیان اینکه بخاطر ایستادگی مردم و استقلال خواهی و آزادی مردم ایران و اینکه مردم ایران خودشان برای خودشان تصمیم می‌گیرند، گفت: دولت‌های استکبار جهانی در حوزه‌های اقتصادی به مردم فشاری می‌آوردند و با تحریم‌های ظالمانه بیشترین فشار را به مردم و به ویژه قشر زحمتکش کارگر می‌آورند.

استاندار مازندران افزود: کارگران کشور در مبارزات انقلاب عزیز اسلامی و چه در حین جنگ و چه در دوران سازندگی در کنار نظام ایستادند و امروز هم در مقابل این تحریم‌های ظالمانه اقتصادی خواهند ایستاد.

وی گفت: ما امروز در واقع در جشن اقتصادی شرکت کردیم و امیدواریم به زودی جشن خودکفایی در تولید را با هم بگیریم.

حسین زادگان افزود: می‌توانیم با کمک جوانان و با ترویج فرهنگ کار و در سایه تلاش دست اندرکاران و تولید درست به رونق اقتصادی و به نقطه استقلال اقتصادی برسیم.

وی گفت: از مشکلات تشکل‌های کارگری با خبر هستیم و برای رفع آن در سطح ملی اقدام و پیگیری می‌کنیم.

استاندار مازندران افزود: عضویت خانه کارگر در کارگروه‌های اقتصادی و اشتغال استان رسمیت بخشیده و در تمامی تصمیم گیری‌ها نقش خواهند داشت.

وی گفت: این تحریم ظالمانه سبب می‌شود که از وابستگی به فروش نفت خارج شویم و با تولید و صادرات محصولاتمان به بازار جهانی به رونق اقتصادی نزدیک‌تر شویم.

انتهای پیام/ م

ضرورت توجه به تشکل‌های قوی کارگری در مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.