سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: واحد‌های راکد و نیمه فعال استان اردبیل احیا می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رامین صادقی، سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: ستاد احیا واحد‌های راکد و نیمه فعال استان اردبیل با تاکید استاندار، جهت پاسخگویی به منویات مقام معظم رهبری در سال رونق تولید با حضور سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در سالن جلسات سازمان تشکیل گردید.

وی حمایت استان از واحد‌های تولیدی و صنعتی را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد:بر اساس پایش انجام شده، مشخصات واحد‌های راکد و نیمه فعال ثبت شده و و هفتگی جلسات لازم در راستا‌ی حل مشکلات آنها برگزار خواهد شد تا واحد‌های تولیدی و صنعتی استان حمایت و توسعه پیدا کنند.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل یادآور شد: بخشی از واحد‌های صنعتی استان با ظرفیتی کمتر از ظرفیت واقعی مشغول فعالیت بوده که باید به وضعیت آن‌ها بیش از گذشته توجه شود.

صادقی با اشاره به اهداف وزارت متبوع و به تبع آن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در حمایت از واحد‌های صنعتی و تولیدی بیان کرد: حفظ اشتغال موجود در واحد‌های صنعتی اولویت مهم استان در مسئله تولید است که با تأمین نقدینگی و تجهیز واحد‌های تولیدی امکان احیای واحد‌های صنعتی ممکن است.

وی گفت: اگر بانک‌های عامل و دستگاه‌های اجرایی با تعامل بیشتری به واحد‌های صنعتی توجه کنند این واحد‌ها احیا و روی پا قرار گیرند و با از سرگیری خط تولید این واحد تولیدی می‌توان بخشی از مشکلات مرتبط با اشتغال را با کمک این واحد تولیدی مرتفع ساخت.

انتهای پیام/ح

حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی در اردبیل

برچسب ها: واحد تولیدی ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.