مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اصفهان گفت: سیاستگذاری اداره کل در سال‌های اخیر در راستای توجه مجدد به فرصت‌های مطلوب و اقتصادی در حوزه گردشگری بوده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،، فریدون الهیاری مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اصفهان 'گفت: ظرفیت‌های گردشگری متنوعی در شهرستان‌های استان اصفهان وجود دارد که هر بخش قابلیت خاصی برای سرمایه گذاری دارد و باید متناسب با استعداد هر منطقه صنعت گردشگری توسعه یابد.
وی اضافه کرد: در سال‌های اخیر حوزه گردشگری مورد غفلت واقع شده که سیاستگذاری‌های جدید اداره کل در راستای توجه مجدد به فرصت‌های مطلوب و اقتصادی این حوزه در تمامی بخش‌های استان بوده است.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اصفهان ادامه داد: ۵۰ درصد گردشگران نوروزی امسال به شهرستان‌های اصفهان سفر کرده اند که در نتیجه توجه به همین ظرفیت‌ها بوده است و البته ما انتظار توزیع مسافر بیش از این را هم داریم.
وی اذعان داشت: از آنجا که در در گذشته ۳۰ درصد از مسافران به شهرستان‌ها سفر می‌کردند، برنامه ریزی‌ها باعث تفاوت قابل توجه در توزیع گردشگر شده است.
الهیاری همچنین در سفر خود به تیران و کرون گفت: این شهرستان یکی از مناطق شاخص در حوزه گردشگری است و وجود روستا‌های تاریخی، شهرزیر زمینی، قلعه تاریخی قمیشلو، در‌های سنگی و کوچه باغ‌های تاریخی در این منطقه جذابیت خاصی برای جذب گردشگر دارد.
وی در پایان گفت: سرمایه گذاری در حوزه گردشگری طبیعی می‌تواند مسافران و گردشگران زیادی را جذب شهرستان تیران و کرون کند.

انتهای پیام/ی
 


سفرِ ۵۰ درصد از مسافران به شهرستان‌های اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار