پارسال برای بیش از ۴ هزار نفر از افراد زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان اشتغال ایجاد شد.

ایجاد اشتغال برای ۴ هزار مددجوی کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،شهرام عابدی، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان همدان با بیان اینکه  پارسال ۴ هزار و ۹۶ شغل برای مددجویان کمیته امداد استان ایجاد شد، گفت: در سال گذشته ۴۷۸ خانواده مددجوی تحت حمایت نیز به خودکفایی رسیدند.

وی با اشاره به اینکه در ۱۲ ماهه سال ۹۷ تعداد ۴۷۸ خانواده به خودکفایی رسیده‌اند، افزود: ۱۲ میلیارد و ۳۳۲ میلیون تومان اعتبار از منابع امدادی برای هزار و۱۲۰ طرح و ۶۵ میلیارد و ۷۲۸ میلیون تومان اعتبار نیز از منابع بانکی برای ۲ هزار و ۹۷۶ طرح اشتغال‌زایی هزینه شده است.

عابدی با اشاره به اینکه بیشترین اشتغال ایجادشده برای مددجویان در حوزه دام‌پروری با هزار و۶۳۱ شغل است، گفت: در بخش خدمات هزار و ۵۸۹ شغل، کشاورزی ۲۴۵ شغل، صنفی و صنعتی ۲۰۲ شغل و صنایع‌دستی ۴۲۸ شغل برای مددجویان در استان ایجاد شده است.

وی عنوان کرد: در سال گذشته ۶۵ هزار و ۹۴۱ مورد نظارت توسط کمیته امداد بر طرح‌های اشتغال‌زایی انجام شد.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره)استان همدان گفت: در سال گذشته هزار و۵۱۶ اشتغال ایجادشده در شهر و دو هزار و۵۸۰ شغل ایجادشده در روستا‌ها بوده است.

انتهای پیام/ا

پارسال ۴ هزار و ۹۶ شغل برای مددجویان کمیته امداد استان همدان ایجاد شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.