مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان خراسان جنوبی گفت:در این هفته کلنگ زنی آشیانه بالگرد در مجموعه سایت امدادی جمعیت مرکز استان انجام خواهد شد.

شهریاری مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، گفت: همه ساله در ۱۸ اردیبهشت ماه، روز جهانی صلیب سرخ، برنامه‌هایی از طرف جمعیت هلال احمر کشور به استان‌ها ابلاغ می‌شود.

وی در خصوص برنامه‌های جمعیت هلال احمر استان در این هفته افزود: کلنگ زنی آشیانه بالگرد با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد ریال، اهدای خون در سطح شعب هلال احمر، دوره‌های آموزشی کمک‌های اولیه درسطح ۱۱ شهرستان استان به منظور آمادگی آمادگی مردم و جامعه از جمله این موارد است.

شهریاری از دیگر برنامه هارا حضور جوانان هلال احمر در سراسر شهرستان‌ها جهت آموزش‌های ایمنی و سلامت دانست و گفت: کاروان‌های سلامت نیز در مناطق سیل زده استان مانند طبس، بشرویه و سربیشه حضور خواهند داشت و در هر شهرستان حدود ۱۲۰ نفر از معاینات پزشکی برخوردار خواهند شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان خراسان جنوبی با اشاره به ۲۴ مورد از برنامه‌های جمعیت هلال احمر استان به مناسبت روز هلال احمر، از بهره برداری مجموعه آبگرم هلال فردوس با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد ریال در این هفته خبر داد و افزود: افرادی که از از خدمات توانبخشی جمعیت هلا ل احمر در مرکز استان استفاده کنند از ۲۰ درصد تخفیف برخوردار خواهند شد.

انتهای پیام  / ط ا

اعزام کاوان‌های سلامت، به مناطق سیل زده استان 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار