المپیاد نانو در پژوهش سرا با حضور معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش آبادان در پژوهشسرای دانش آموزی بصیرت آبادان برگزار شد.

حبیب اله رمضانی مدیر آموزش و پرورش آبادان در حاشیه برگزاری المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو در گفتگوبا خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،گفت: المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو رویدادی است که ابتکار برگزاری آن متعلق به جمهوری اسلامی ایران است که امروز صبح در پژوهش سرا برگزار شد.

وی ادامه داد: این رویداد ترکیب مناسبی از رقابت همزمان تئوری و عملی بوده که همه مباحث اصلی علوم و فناوری نانو را در بر می­‌گیرد.

مدیر آموزش و پرورش آبادان افزود: المپیاد نانو با اهداف مختلفی برگزار می شود که می‌توان به مواردی نظیر شناسایی و هدایت استعدادهای برتر دانش‌آموزی، پایدارسازی جریان تربیت نیروی انسانی متخصص در زمینه فناوری نانو و پیشتازی جمهوری اسلامی ایران در آموزش فناوری نانو اشاره کرد.

رمضانی گفت: این المپیاد همانند سال گذشته در سه مرحله برگزار می شود که مرحله اول آن امروز به‌صورت هم‌زمان در سراسر کشور و در قالب یک آزمون کتبی با سؤالات تستی برگزار شد و مرحله دوم، تیر ماه در قالب یک آزمون کتبی تستی- تشریحی و مرحله سوم، در دهه اول شهریور ماه سال جاری ۹۸به صورت یک اردوی علمی، آموزشی و رقابتی انجام می شود.

انتهای پیام/ د

برگزاری دهمین المپیاد دانش‌آموزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.