مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه از وجود ۱۰ هزار انشعاب غیرمجاز برق در استان خبر داد و گفت: تلاش می‌کنیم میزان خاموشی را امسال به ۲۷۰ دقیقه برسانیم.

پیگیری تامین برق منطقه ویژه اقتصادی قصر شیرین/۱۰ هزار انشعاب غیرمجاز برق وجود داردبه گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،امید علی مرآتی به مناسبت روز ملی صنعت برق ضمن ارائه گزارشی از اقدامات سال ۹۷ اظهار داشت: طی سال گذشته ۱۵ هزار و ۳۸۹ مشترک جدید برق توانستیم به مشترکین خود اضافه کنیم.

وی افزود: همچنین ۹۱ کیلومتر شبکه فشار متوسط، ۸۸ کیلومتر شبکه فشار ضعیف و ۴۷۶ دستگاه پست هوایی، ۴۲۱۱ دستگاه چراغ روشنایی برق رسانی به سه روستا و ۱۶۴ حلقه چاه از اقداماتی بود که در سال ۹۷ صورت گرفت.

وی به تأمین برق منطقه ویژه اقتصادی یک قصر شیرین در سال گذشته اشاره کرد و ادامه داد: برای این پروژه ۱.۵ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته که ۱۰۰ درصد آن جذب شده است.

مرآتی به خسارت وارد شده به تأسیسات و زیرساخت‌های برق در زلزله سال ۹۶ اشاره کرد و بیان داشت: در این زلزله ۱۳۰ میلیارد تومان تأسیسات ما خسارت وارد شد که برای جبران بخشی از خسارات ۳۲ میلیارد تومان به ما اختصاص دادند که تاکنون ۱۷.۸ میلیارد تومان آن تخصیص پیدا کرده است.

وی افزود: برای تأمین برق بازارچه‌های سومار اقدامات خوبی  صورت گرفته و هم چنین  برق‌رسانی به شیخ صله  در حال انجام است.

وی یادآور شد: در حال حاضر ۲۵۲۶ روستای ثبت و استان با جمعیتی بالغ بر ۱۵۴ هزار و ۸۳۹ خانوار از نعمت برق برخوردار هستند که ۹۹۰۶ درصد جمعیت روستایی را تشکیل می‌دهند.

مرآتی عنوان کرد: بخش‌هایی که همکاری کنند و طی ۴ ساعت پیک، مصرف برق نداشته باشند ۲۰ ساعت بعدی برای آن‌ها رایگان محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ز

برق‌رسانی به شیخ صله  در حال انجام است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.