ملی پوش تیم کاراته کشورمان گفت: آرزویم خدمت در حرم امام رضا بود، زیرا از کودکی بیمه حضرت بوده ام.

بهمن عسگری ملی پوش تیم ملی کاراته کشورمان در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: بعد از درخشش در مسابقات بازی‌های آسیایی به یکی از برنامه‌های تلوزیونی دعوت شدم و با این سوال از مجری برنامه مواجه شدم که بزرگترین آرزویت چیست؟ که من در پاسخ گفتم آرزویم خدمت در حرم امام رضا به عنوان خادم است.

عسگری در ادامه افزود: بعد از اتمام برنامه بلافاصله مسئولان وزارت ورزش با من تماس گرفتند و گفتند که پیگیر درخواست من هستند،که خوشبختانه روز گذشته (دوشنبه ۹ اردیبهشت) در یک جلسه که با حضور بعضی از ورزشکاران ازجمله آرش میر اسماعیلی، حمید سوریان، هادی ساعی و حسن رنگرز برگزار گردید مقرر شد بعد از ماه مبارک رمضان، خدمت خود را در این آستان رسما آغاز کنیم.

وی همچنین در ادامه گفت: از این که به عنوان خادم امام رضا انتخاب شوم افتخار می‌کنم، زیرا مادرم در کودکی مرا بیمه حضرت کرده است.

ملی پوش تیم کاراته کشورمان همچنین در خصوص برگزاری مسابقات نیمه نهایی و فینال سوپر لیگ کاراته کشور در روز جمعه گفت: مسابقات از حساسیت زیادی برخوردار است و تیم‌ها با تمام توان در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند. او در ادامه افزود: در حال حاضربرای تیم دانشگاه آزاد در مسابقات سوپر لیگ کشور مبارزه می‌کنم و در تلاشم تا به همراه این تیم چهارمین قهرمانی پیاپی در این مسابقات را کسب کنم.

مسابقات نیمه نهایی وفینال سوپر لیگ کاراته کشور جمعه ۱۳ اردیبهشت در ورزشگاه شاهین تهران برگزار خواهد شد.


بیشتر بخوانید:

نوروزی: ملی پوشان کونگ فو بانوان از جیب خرج می‌کنند

سرمربی تیم‌های پایه کاراته:ملی پوشان کاراته نتایج قابل قبولی کسب کردند

عسگری: از باخت مقابل کاراته کا ژاپنی درس گرفتم


انتهای پیام/

اظهارات ملی پوش کاراته درباره مسائل مختلف این رشته ورزشی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار