رییس اداره ورزش و جوانان آمل گفت: برنامه‌های ویژه‌ای در حوزه بانوان طراحی و دو هدف مهم را دستور کار قرار دادیم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، اسماعیل پهلوان رییس اداره ورزش و جوانان آمل با بیان اینکه برنامه‌های ویژه‌ای در حوزه بانوان طراحی و دو هدف مهم را دستور کار قرار دادیم گفت: نخست فراهم نمودن شرایط و امکانات لازم جهت عمومی کردن ورزش بانوان با برقرای ارتباط موثر و تعامل حداکثری با دستگاه‌های حامی ورزش و هدف بعدی افزایش سهم مشارکت زنان در ورزش است.

وی افزود: در حال حاضر ۴۵ هیات ورزشی شهرستانی داریم که تنها در راس هرم یک هیات ورزشی یک خانم قرار دارد و یک مورد هم به تازگی اتفاق افتاد است که نشان می‌دهد علیرغم ظرفیت و توان بالای بانوان در این حوزه عملکرد خوبی در گذشته نداشتیم ضمن آنکه در حوزه قهرمانی، سهم مدال دختران به نسبت پسران زیر ۱۰ درصد بوده که بیانگر این واقعیت مهم است که ورزش بانوان نیازمند توجه جدی‌تر و همت مضاف و کار بیشتر در قیاس با سایر برنامه‌ها می‌باشد.

وی گفت: واگذاری مسئولیت‌های بیشتر به بانوان، افزایش سطح علمی مربیان از طریق برگزاری کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی و مربیگری و همچنین فراهم کردن زیرساخت‌های لازم راه‌های عملی جبران این نقیصه می‌باشد.

وی افزود: بمناسبت جام رمضان مسابقات ویژه بانوان در دو رشته فوتسال و والیبال جهت جلب مشارکت بیشتر و عمومی کردن ورزش بانوان در شهر آمل برنامه ریزی شد.
انتهای پیام/س
 
 

واگذاری مسئولیت‌های بیشتر به بانوان در ورزش آمل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار