سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی از پرداخت ۹۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات برای اشتغال جوانان استان خبر داد.

پرداخت ۹۳ میلیارد ریال وام اشتغال به جوانان خراسان رضویبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسن عزیزی سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: این تسهیلات از طریق صندوق کارآفرینی امید و بانک رسالت اعطاء شده است.

وی ادامه داد: سال گذشته نیز ۱۶۵ جوان، ۷۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال وام خود اشتغالی در قالب مشاغل خرد از صندوق کارآفرینی امید استان دریافت کرده اند.

سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان افزود: همچنین ۲۱ میلیارد ریال تسهیلات توسط بانک قرض الحسنه رسالت برای ایجاد اشتغال به ۱۴۰ نفر پرداخت شده است.

وی با اشاره به ساخت خانه‌های جوان در شهرستان‌ها در خصوص فعالیت‌های سازمان‌های مردم نهاد جوانان اظهار داشت: هم اکنون در ۷ شهرستان، خانه‌های جوان در حال ساخت می‌باشد و در این راستا بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال برای ساخت آن‌ها اختصاص یافته است.

عزیزی گفت: فعالیت ها، دوره‌ها و کلاس‌های جوانان در خانه‌های جوان تشکیل می‌شود و این تشکل‌ها می‌توانند جلسات خود را در این خانه‌ها برگزار کرده و درباره مسائل جوانان تبادل نظر کنند.
 
انتهای پیام// ه.ز

پرداخت تسهیلات برای اشتغال جوانان خراسان رضوی

برچسب ها: اشتغال ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.