رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بردسکن گفت: شهرستان بردسکن سال گذشته از محل اعتبارات سامانه کارا توانست ۱۳ میلیارد و ۹۹۳ میلیون تومان اعتبار جذب کند.

جذب بیش از ۱۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زایی از محل اعتبارات سامانه کارابه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسین غلامی رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی بردسکن گفت: با پرداخت این میزان تسهیلات ۴۹۵ طرح اشتغال زایی اجرا و که در این رابطه زمینه اشتغال ۴۶۷ نفر فراهم شد.

وی با اشاره به کسب رتبه اول نهادهای حمایتی کمیته امداد و بهزیستی در جذب این اعتبارات در سطح استان،  ادامه داد: در مجموع بردسکن در جذب تسهیلات اشتغال زایی سامانه کارا رتبه‌های برتر استان را کسب کرد.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بردسکن با بیان اینکه تعهد اشتغال بردسکن در سال گذشته هزار و ۳۰۳ نفر بوده است، گفت: با تلاش و همت مدیران دستگاه‌های اجرایی توانستیم هزار و ۳۷۲ فرصت شغلی را در بردسکن ایجاد کنیم.

غلامی با اشاره به اینکه کارگران جز اقشار کم درآمد و کم توقع جامعه هستند، افزود: این عزیزان با تلاش و همت خود در راستای توسعه و پیشرفت و رونق تولید کشور گام برمی دارند.

وی تصریح کرد:  با مصوبه شورای عالی کار امسال حقوق و دستمزد کارگران بیش از ۳۶ درصد افزایش پیدا کرد و همه باید در راستای رفع مسایل و مشکلات این قشر از جامعه اهتمام ورزند.

رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی بردسکن با تقدیر از صاحبان سرمایه که در مناطقی، چون بردسکن اقدام به سرمایه گذاری کرده اند، گفت: کارفرمایان و کارآفرینان به عنوان فرماندهان جنگ اقتصادی، کارگران سربازان این جنگ و مدیران به عنوان نیروی تدارکات و پشتیبانی این جبهه فعالیت می‌کنند تا به نحو احسن از عرصه تولید و پیشرفت کشور دفاع کنیم.

غلامی از پای کار بودن معادن منطقه با تمامی نیرو و تجهیزات در سیل اخیر تقدیر کرد و افزود: معادن منطقه در بحث مهار سیلاب و پیشگیری از دیگر حوادث به ویژه در مناطق عشایری شهرستان کار بسیار ارزشمندی را انجام دادند.

وی از تشکیل کمیته‌های فنی و نمایندگان کارگری به منظور پیشگیری از حوادث ناشی از کار در شهرستان خبرداد و تصریح کرد : مسئولان ایمنی در واحد‌های تولیدی به عنوان بازوان ادارات کار می‌باشند.


رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی بردسکن گفت: انجمن صنفی کارگران ساختمانی با هدف بیمه کارگران و کانون بازنشستگان کارگری دراین شهرستان تشکیل می شود.


انتهای پیام //ا. ز



افزایش ۳۶ درصدی حقوق کارگران در بردسکن

برچسب ها: کمیته امداد ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.